همشهری آنلاین: فرمانده سپاه سردشت گفت: در درگیری نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عوامل ضد انقلاب و گروهک تروریستی پژاک تعداد زیادی از عوامل آن‌ها کشته شدند.

سرهنگ دلاور رنجبرزاده افزود: در بین کشته شدگان جانشین فرماندهی مقر مروان، مهمترین و اصلی‌ترین مقر استقرار عوامل پژاک نیز دیده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یکی از عوامل پژاک توسط نیروهای سپاه  گفت: درگیری‌ها همچنان بااقتدار و صلابت نیروهای سپاه ادامه دارد و منطقه کاملا در تسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سپاه نیوز، فرمانده سپاه سردشت گفت: تمام مناطق مرزی ایران با اقلیم کردستان عراق در منطقه سردشت در سیطره نیروهای سپاه بوده و آنچه را که پژاک و یا رسانه‌های وابسته به تروریست‌ها مدعی هستند، کذب محض است.

رنجبرزاده افزود: مقادیر زیادی ادوات و تجهیزات نظامی اعم از دوشکا، تیربار و بی سیم به همراه اسناد و مدارک مهم از عوامل پژاک بدست نیروهای سپاه اسلام افتاده است.

وی، از این شکست به عنوان یک شکست سنگین و تاریخی برای پژاک نام برد و گفت: 30 نفر از عوامل پژاک از چهارسال پیش در مقر مروان استقرار داشتند و با وجود سرمایه گذاری‌های فراوان تصور نمی‌کردند که متحمل چنین شکست سنگینی شوند.

وی خاطرنشان کرد: از سه مقر همجوار در خاک عراق نیز به تروریست‌های مستقر در مقر مروان کمک رسانی می‌شد که با تلاش نیروهای عمل کننده تمام مقرها به دست نیروهای نظامی ایران افتاده و آنها بر منطقه تسلط کامل دارند.

شایان ذکر است مقر « مروان » در 50 کیلومتری سردشت و در نقطه صفر مرزی قرار دارد.

 

کد خبر 140776
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز