همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات از انعکاس اسناد جدید نفوذ در میان ضد انقلاب خارج نشین خبر داد و گفت: ایجاد شکاف و تردید در جریان ضد انقلاب متواری و خارج نشین از موفقیت‌های وزارت اطلاعات است.

حیدر مصلحی

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، آقای مصلحی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به مستند الماس فریب و ماجرای مدحی گفت: در میان ضدانقلاب خارج از کشور و به خصوص برخی کسانی که زمانی در نظام مسئولیتی داشتند و به خارج از کشور گریخته‌اند و حالا خود زیر نگاه تردید آمیز ضدانقلاب هستند.

وی نظرسنجی‌های اخیر در منابع خارجی را نشان دهنده هراس سنگین آنها از نفوذ وزارت اطلاعات ایران در مجموعه‌های خود خواند و از انعکاس نمونه‌های دیگری از نفوذ وزارت اطلاعات در مجموعه‌های ضد انقلاب خبر داد و تاکید کرد: به زودی شاهد بهم ریختگی بیشتر سیستم‌های امنیتی آنها خواهیم بود.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، بیداری اسلامی را در بعد اطلاعاتی، شکست بسیار سنگین دستگاه‌های امنیتی غرب خواند و افزود: آنها غافلگیر شدند و در اظهاراتشان با منابع ما اعلام کردند در حرکت بیداری اسلامی، شوک زده شدیم و پیش بینی چنین اتفاقی را نمی‌کردیم.

مصلحی افزود: سرویس اطلاعات اسرائیل، با تمام ادعاهایشان متوجه انقلاب در مصر نشد و این، استیصال است که موجب می شود آمریکایی‌ها در یک هفته پنج موضع متفاوت بگیرند و البته اکنون به فکر ربایش این بیداری اسلامی که الگو گرفته از انقلاب اسلامی است، افتاده‌اند.

وزیر اطلاعات خطاب به مردم اطمینان داد سربازان گمنام امام زمان به دنبال امنیت هوشمند و واکسینه کردن جامعه نسبت به تهدیدها و برنامه ریزی برای واکنش‌های سریع هستند و اشراف اطلاعاتی، نگاه تهاجمی به دشمن، ایمن سازی جامعه نسبت به تهدیدها و نفوذ به عمق لایه‌های دشمن را از وظایف خود می‌دانند که همواره با قدرت و صحت اجرا خواهد شد.

کد خبر 140401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز