همشهری آنلاین: با اقدامات اطلاعاتی- عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، شبکه‌ای از عناصر دین ستیز که در فضای مجازی به تخریب باورها و اعتقادات دینی مردم شریف ایران اسلامی اقدام می کردند، شناسایی و منهدم شد.

information ministry

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، گردانندگان و عوامل اصلی این سایت غیر قانونی با ایجاد شبکه ای گسترده از سایت‌ها، وبلاگ‌ها، تالارهای گفتگو و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هویت‌های جعلی، رمزنگاری‌های پیچیده و پشتیبانی فنی برخی از مرتبطین سفارتخانه‌های کشورهای غربی، به اقداماتی همه جانبه و سازمان یافته برای توهین به مقدسات و باورهای مذهبی مردم پرداخته بودند که پس از رهگیری در فضای مجازی و شکستن لایه‌های متعدد حفاظتی و رمز شکنی پیچیده دیجیتالی ازجانب نیروهای اطلاعاتی، این شبکه ضد دین، شناسایی و دستگیر شدند.

در تحقیقات انجام شده از دستگیر شدگان، نقش برخی از سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی و عناصر صهیونیستی از جمله عوامل فرقه ضاله بهائیت در این اقدام دین ستیزانه کشف شده و متهمان نیز به داشتن ارتباط با عوامل بیگانه اعتراف کرده‌اند.

براساس اسناد درون گروهی بدست آمده، این جریان ضد دین در جهت سست کردن مبانی اعتقادی مردم به ویژه جوانان، ایجاد شبهه افکنی در افکار و اصول دین و تخریب چهره برخی از شخصیت‌های مذهبی کشورمان تلاش مذبوحانه داشته‌اند.

وزارت اطلاعات با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران به درگاه احدیت و ضمن قدردانی از همکاری موثر دستگاه قضایی، از خانواده های محترم تقاضا می‌کند نظارت و کنترل بیشتری بر فعالیت‌های اینترنتی فرزندان خود داشته باشند و با توجه به شیوه‌های پیچیده و تحرکات مرموز دشمنان ایران و اسلام، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

کد خبر 143526
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز