همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد آخرین اخبار ترور رضایی‌نژاد و پیگیری‌های این وزارتخانه در این ارتباط گفت: ما به یکسری سرنخ‌هایی دسترسی پیدا کرد‌ه‌ایم و ان‌شاءالله که امیدواریم با توجه به این سرنخ‌ها به نتیجه مطلوب برسیم.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی در این ارتباط دخالتی داشته یا نه؟ تاکید کرد: ما به یکسری سرنخ‌هایی رسید‌ه‌ایم ولی به این نتیجه نرسید‌ه‌ایم که آن‌ها در این زمینه دخالتی داشته‌اند و خود آن‌ها نیز در این ارتباط چیزی اعلام نکردند.

 وزیر اطلاعات همچنین در مورد آخرین وضعیت گروه تروریستی پژاک گفت: سپاه بر اساس مصوباتی که داشت اقدامات خوبی را در مبارزه با این گروه انجام داد و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد و ما احساس می‌کنیم که این گروه در حال اضمحلال و از بین رفتن است و جلوی اقداماتی که آنها می‌خواستند در داخل کشور انجام دهند گرفته شده است و همانطور که گفتم با حرکت و اقدامات خوب سپاه این گروه به سرعت به سمت اضمحلال پیش می‌رود.

 مصلحی در پاسخ به سوالی در ارتباط با اتفاقات صورت گرفته در لندن و خشونت به کار گرفته از سوی نیروهای انتظامی و پلیس این کشور در مبارزه با مردم گفت:‌ اینجا خود اروپایی‌ها باید تعیین تکلیف کنند. وقتی این‌گونه مردم فقیر به خاطر تبعیض سنگینی که در آن کشور می‌بینند و به خاطر نژادپرستی حقوق بشر لگدمال شده، وقتی صدای یک نفر در می‌آید سریع او توسط سرویس امنیتی و انتظامی به قتل می‌رسد و اقداماتی که صورت گرفته لطف الهی است. برای اینکه چهره پنهان و مخفی دولت‌های غرب برملاء‌ شود و اینکه نشان داده شود به چه میزان حقوق بشر در آنجا رعایت می‌شود.

 وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که شما گفته بودید که احتمالا ممکن است یکسری ترورهایی در آستانه انتخابات در کشور صورت بگیرد و آیا می‌شود در این ارتباط توضیح بیشتری دهید؟ گفت: من این‌گونه گفته بودم که سرویس‌های اطلاعاتی غرب به مانند انتخابات ریاست جمهوری دهم دنبال این هستند که شبکه‌های اجتماعی را ایجاد و با آن شبکه‌های اجتماعی‌ قائله‌هایی را ایجاد کنند و من به این موضوع اشاره کردم، نمونه آن را نیز ذکر کردم. افرادی را در این ارتباط که جاسوسان آمریکا و اجیر آمریکا بودند را شناسایی کردیم و به آن‌ها ضربه زدیم و ضربه سنگینی خوردند و من به این مورد قبلا اشاره کرده بودم و ما در واقع نوع حرکت آن‌ها را در این ارتباط شناسایی کردیم و ضربه‌های دیگری را نیز خواهند خورد.

کد خبر 142775
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز