همشهری‌آنلاین: حسین رضازاده پس از قهرمان تاریخی وزنه‌برداران جوان در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار امیدواری کرد که وزنه‌برداران ایرانی بتوانند در رقابت‌های بزرگسالان جهان و بازی‌های المپیک افتخارات بیشتری برای ورزش ایران به دست آورند.

rezazadeh

رییس فدراسیون وزنه‌برداری و قهرمان دو دوره المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما برای قهرمانی جوانان در رقابت‌های جهانی برنامه‌ریزی زیادی کرده بودیم، بچه‌ها هم زحمت زیادی در اردو کشیده بودند، ما اردوهای مداومی داشتیم که در آن‌ها تمرین‌های سختی انجام می‌دادند. کوروش باقری به عنوان سرمربی زحمت زیادی کشید و من فکر می‌کنم لطف خدا شامل حال ما بود که توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

وی ادامه داد:‌ رقابت‌های مالزی هم چندان راحت نبود، ما وارد مسابقه‌های سختی شده بودیم. رقابت سخت و میلی‌متری بود. اما این تیم ما بود که در نهایت با امتیاز خوب و برای اولین بار با اقتدار بر سکوی نخست قرار گرفت. ما دو بار تاکنون عنوان سومی جهان را به دست آورده بودیم اما این بار باید خدا را شکر کنیم که قهرمان جهان شدیم. ما برای این کار برنامه‌ریزی داشتیم.

رضازاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آتی فدراسیون خاطر نشان کرد: برنامه بعدی ما برای رقابت‌های بزرگسالان جهان است. جایی که ما تاکنون بر روی سکو قرار نگرفته‌ایم و می‌رویم که در آن‌ رقابت‌ها نیز یکی از سکوها را به خود اختصاص دهیم، تیم ما یک تیم جوان بود که در رقابت‌های مالزی عنوان قهرمانی را کسب کرد، آن‌ها همه 18 یا 19 سال داشتند و می‌توانند در آینده با حمایت‌های مسوولان نتایج درخشان‌تری را کسب کنند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با اظهارامیدواری در مورد رقابت‌های بزرگسالان جهان در پاریس به ایسنا گفت: من به رقابت‌های پاریس خیلی امیدوارم و امید دارم که بتوانیم حداقل دو یا سه مدال در آن رقابت‌ها کسب کنیم. توکل ما به خداست و باید وزنه‌برداران در این ماه‌های باقی مانده همه تلاششان را برای رسیدن به رکوردهای بالاتر بکنند. من از رهبر معظم انقلاب و تمام مسوولان محترمی که برای قهرمانی این تیم پیام داده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت‌های خوب آن‌ها نتایج بهتری داشته باشیم. قهرمانی در رقابت‌های بزرگسالان سخت است حتی قرار گرفتن روی سکو هم سخت است، باید از وزنه‌برداری حمایت کنند تا ما بتوانیم افتخارآفرین باشیم.

وی ادامه داد: وزنه‌برداران ما در المپیک می‌توانند به راحتی مدال بگیرند و من امیدوارم در این راه موفق شویم.

 

کد خبر 139751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز