استقلال که عصر دیروز یک جلسه تمرین در زمین شماره 3 آزادی انجام داد، 10 تیر در کردان کرج اردو خواهد زد و پس از آن نیز در تدارک یک اردوی 10 روزه در ترکیه خواهد بود.

فوتبال

در این روزها اما دغدغه اصلی کادر فنی استقلال، جذب بازیکنان مورد نظر برای لیگ یازدهم است. به همین دلیل، مسئولان این تیم روز گذشته مذاکراتی با مهدی رحمتی و کریم انصاری‌فرد داشتند.
دیروز مدیربرنامه‌های کریم انصاری‌فرد و مهدی رحمتی در باشگاه استقلال حاضر شدند؛ مهاجم فصل گذشته سایپا که مورد توجه تیم‌هایی چون پرسپولیس نیز قرار دارد، یکی از گزینه‌های اصلی پرویز مظلومی برای تقویت خط حمله تیمش است. همچنین سرمربی استقلال برای داشتن یک دروازه‌بان مطمئن روی حضور مهدی رحمتی حساب کرده‌است. این باشگاه با این دو بازیکن هنوز به توافق نرسیده و گفته می‌شود رحمتی برای حضور در استقلال مبلغ بالایی را پیشنهاد کرده است.

با وجود این پورحیدری، سرپرست استقلال در این باره می‌گوید: «از این اعدادی که گفته می‌شود خبری ندارم. باشگاه ما از این پول‌ها ندارد که بخواهد یک میلیارد تومان به یک بازیکن بدهد. سه چهار ماه است که پول به باشگاه نرسیده و برای تغذیه بچه‌ها هم با مشکل روبه‌رو هستیم. هنوز با مهدی رحمتی به جایی نرسیدیم. کریم انصاری‌فرد هم جزو بازیکنانی است که می‌خواهیم و تا دو سه روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود.»

از سوی دیگر فتح‌الله‌زاده، سرپرست موقت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این دو بازیکن می‌گوید: «مذاکرات خوبی با مدیر برنامه‌های رحمتی و انصاری‌فرد داشتیم و این دو به استقلال نزدیک‌تر شده‌اند.»

آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری هم ‌2 ملی‌پوش دیگری هستند که مظلومی درباره مذاکرات باشگاه با آنها می‌گوید: «تیموریان یک هفته فرصت خواسته تا تصمیم‌گیری کند. انتقال خسرو حیدری هم هنوز قطعی نشده است.»

پیش‌تر باشگاه استقلال علی حمودی و جاسم کرار را جذب کرده بود و محمد نصرتی نیز با این تیم قرارداد داخلی بسته است. وضعیت ماندن یا رفتن فرزاد آشوبی نیز مبهم است و پورحیدری عنوان می‌کند: «او بازیکن استقلال است و اگر بحث فنی هست باید با مظلومی صحبت کند.»

نامجومطلق نیامد

 روز گذشته محمدرضا مولایی به‌عنوان مربی بدنساز استقلال انتخاب شد. مربی فصل گذشته پرسپولیس که بعد از جدایی علی دایی از این تیم جدا شد، با استقلال به توافق رسید تا در فصل جدید روی نیمکت استقلال بنشیند. مولایی پیش از پرسپولیس مربی بدنساز ابومسلم نیز بوده است. با این حال، مذاکره مجید نامجومطلق با کادرفنی استقلال به جایی نرسید و مربی سابق استقلال نتوانست بار دیگر به کادرفنی این تیم بازگردد. گفته می‌شود در جلسه نامجومطلق با پرویز مظلومی و منصور پورحیدری طرفین برسر دستیار اول یا دوم بودن نامجومطلق به توافق نرسیده‌اند. نامجومطلق گفته بود تنها با عنوان دستیار اول به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد؛ اما دستیار اول مظلومی، بهتاش فریباست و بدین‌ترتیب، طرفین به توافق نرسیدند. منصور پورحیدری بدون اشاره به این موضوع می‌گوید: «مجید دوست داشت که به استقلال کمک کند؛ اما خواسته‌های فنی داشت که برآورده نشد.»

باشگاه استقلال در حال حاضر مربی دیگری را برای حضور در کادرفنی اعلام نکرده است. در روزهای گذشته محمود فکری از کادرفنی این تیم جدا شد و به کادر فنی مس کرمان پیوست.

با همه اینها، کادرفنی استقلال تمرینات این تیم را به‌طور جدی پیگیری می‌کند و سرپرست این باشگاه درباره غیبت بازیکنان سرشناس این تیم عنوان می‌کند: «کار اصلی تمرینات استقلال شروع شده و همه باید در تمرینات شرکت کنند. اکثر بچه‌ها در سفر بودند. » استقلال در فصل گذشته نایب قهرمان شد اما مظلومی گفته است که این تیم را در لیگ یازدهم به قهرمانی خواهد رساند.

کد خبر 138640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز