همشهری ورزشی: رحمان رضایی در مورد شکست سنگین 5 بر یک مقابل آتالانتا گفت: ما هم مثل بارسلونا و رئال مادرید که در سالیان نه چندان دور مقابل رقیبان خود باخت‌های سنگینی را تجربه کردند، مقابل میزبان خود مغلوب شدیم.

مدافع ایرانی تیم فوتبال لیورنو ایتالیا با بیان مطلب فوق افزود: باخت سنگین لیورنو مقابل آتالانتا بسیار تلخ بود اما این مسئله هم جزیی از فوتبال است.

وی ادامه داد: در نیمه اول یکی از بازیکنان اصلی خط دفاع ما به شدت مصدوم شد و بازیکن تعویضی هم نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد تا از همان ناحیه دوبار دروازه ما باز شود. در دقایق ابتدایی آغاز نیمه دوم هم کوپلا اخراج شد تا شرایط ما برای تغییر نتیجه سخت‌تر شود.

رضایی همچنین اظهار داشت: تلاش بازیکنان برای جبران گلهای خورده خیلی زود به نتیجه رسید اما این گل فقط چهار دقیقه دوام داشت زیرا تیم میزبان در یک ضدحمله گل سوم را به ثمر رساند. باید بگویم در نیمه دوم تیم آتالانتا حملات ما را با ضدحمله پاسخ داد و آنها با استفاده از این تاکتیک توانستند دو بار دیگر دروازه ما را باز کنند تا شکست تلخی را تجربه کنیم.

وی اضافه کرد: تیم لیوورنو در چهار مسابقه گذشته تنها یک مساوی به دست آورده و این مسئله باعث سقوط ما به رده‌های پائین جدول شده است اما از این شکست درس بزرگی گرفتیم تا با حضور پرقدرت در مسابقات آینده بار دیگر به رده‌های بالای جدول بازگردیم.

رحمان رضایی با اشاره به بازی حساس امروز این تیم مقابل رم تصریح کرد: مسابقه سختی را برابر رم پیش‌رو داریم اما قصد داریم با استفاده از امتیاز میزبانی آنها را شکست داده تا با پشت سرگذاشتن بحران فعلی، مجددا به رده‌های بالای جدول بازگردیم.

وی همچنین در مورد بازی دوستانه ایران مقابل بلاروس خاطر نشان کرد: اگر مربیان از من برای حضور در آن دیدار دعوت کنند حتما به ایران می‌آیم تا مثل همیشه در خدمت تیم ملی کشورم باشم. ضمن اینکه با توجه به برگزاری آن مسابقه در روز فیفا سایر لژیونرها هم می‌توانند در دیدار برابر بلاروس تیم ملی را همراهی کنند.

رضایی در پایان تاکید کرد: تیم بلاروس از بازیکنان خوبی سود می‌برد و مطمئنا بازی با این تیم می‌تواند محک بسیار مناسبی برای تیم ملی کشورمان باشد. همچنین این دیدار به مربیان تیم کشورمان کمک می‌کند تا کم‌کم ترکیب ایده‌آل خود را برای شرکت در مسابقات حساس جام ملتهای آسیا بشناسند.

کد خبر 13817

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز