شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار رضا خدادادی از مجموعه نوستالژیا با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی و جمعی از هنرمندان 6 خرداد ماه در گالری هور افتتاح شد.

نمایشگاه

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، محمود شالویی در بازدید از آثار نمایشگاه خدادادی گفت: آثار این نمایشگاه دارای مشخصه ها و هویت ایرانی است و هنرمند با نگاه به گذشته و تاریخ و فرهنگ کشور آثاری را به نمایش گذاشته است.

شالویی ادامه داد: توجه به پیشینه و تاریخ فرهنگ و هنر کشور از سوی هنرمندان می تواند جوانان را نیز به فعالیت در این مسیر ترغیب کند.

رضا خدادای در این نمایشگاه 31 اثر از خدادادی ارائه شده است که بخش عمده آثار از مجموعه جدید او با عنوان نوستالژیا با نقش برجسته های مسی است و تعدادی اثر از مجموعه قبلی اش با عنوان حیرانی و ذکر را به نمایش گذاشته است.

آثار خدادادی در این نمایشگاه بیانگر رابطه هنرو صنعت است که با استفاده از مس و ترکیب مواد بر اساس نقوش و نمادهایی از فرهنگ و تاریخ چند هزار سال پیش خلق شده است.

نمایشگاه آثار رضا خدادای تا 17 خرداد ماه در نگارخانه هور واقع در خ مطهری خ میرزای شیرازی کوی نعیمی ادامه دارد.

رضا خدادادی دارای کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد انیمیشن و عضو هیات علمی دانشگاه هنر است که تاکنون آثارش در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی داخلی و خارجی به نمایش در آمده است.

کد خبر 136224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز