رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخاب محل بوستان ولایت با تدبیر رهبر معظم انقلاب انجام و پادگان قلعه‌مرغی واگذار شد تا اثری ماندگار و به یاد ماندنی در این نقطه از شهر ایجاد شود، گفت:‌

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی

افتتاح بوستان ولایت در مدت زمان 67 روز حقا و انصافا کار بسیار عظیمی است که انجام شده است. به گزارش خبرنگار تهران سما حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی افزود: افتتاح بوستان ولایت در مدت زمان 67 روز حقا و انصافا کار بسیار عظیمی است که انجام شده است به‌ویژه اینکه این پروژه در این مکان و در این گوشه جنوب شهر تهران با جمعیت چند میلیونی احداث شده است.

وی افزود: حتما این پارک اختصاص به این محله ندارد و برای استفاده همه شهروندان تهرانی راه‌اندازی شده است و از نیازهای اصلی این ابرشهر راه‌اندازی چنین مراکزی است. وی خاطرنشان کرد: انتخاب این محل با تدبیر مقام معظم رهبری انجام و این پادگان واگذار شد تا اثری ماندگار و به یاد ماندنی در این نقطه از شهر ایجاد شود. وی افزود: امیدواریم از سوی همه کسانی که زحمت کشیده‌اند و این مجموعه عظیم و مورد نیاز را احداث کرده‌اند با یاد خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) شاهد احداث پروژه‌های بزرگ‌تری باشیم که قطعا این مهم جز با استمداد از اهل‌بیت(ع) و شهدا امکان پذیر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه نظرتان در مورد افتتاح این پروژه در مدت کوتاه 67 روزه چیست؟ گفت: به همه عوامل این مجموعه دست‌مریزاد می‌گویم، دستشان درد نکند، زنده و سالم باشند و آماده برای خدمت‌گذاری بیشتر.

کد خبر 136096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز