گروه شهری: قائم مقام معاونت امور مناطق در دومین نشست شورای قائم مقام‌های مناطق 22 گانه، اولویت نخست برنامه‌های مناطق در سال 1390 را به کمال رساندن طرح‌های بزرگ شهرداری تهران دانست و از تشکیل 5 کمیته تخصصی در شورای قائم‌مقام‌های مناطق 22 گانه خبر داد.

در این نشست محمد احسان کاظم‌نیا قائم مقام معاونت امور مناطق گفت: براساس تاکید شهردار تهران، مبنای ما در سال 1390، به کمال و نتیجه مطلوب رساندن تدابیر و برنامه‌های مدیریت شهری در مناطق شهرداری تهران است که این امر سرلوحه و اولویت تمامی برنامه‌های ما در مناطق 22 گانه خواهد بود. وی اذعان داشت: طی سنوات گذشته، برنامه‌های زیربنایی و بزرگی برای اجرا در شهرداری تهران و مناطق 22 گانه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است، لذا ما باید این برنامه‌های بزرگ را به سمت و سوی کمال و نقطه مطلوب سوق دهیم، به‌طور مثال اجرای ناحیه محوری طی سال‌های گذشته پایه‌گذاری شده و حرکت خود را شروع کرده است ولی سال 1390، باید سال اجرای بی‌کم و کاست و رسیدن به نقطه کمال این طرح و برنامه‌های بزرگ دیگر باشد.

کاظم نیا، با مرور سرفصل‌های عنوان‌شده در نشست قبلی گفت: تشکیل 5 کمیته تخصصی با حضور قائم مقام‌های مناطق 22 گانه در دستور کار قرار گرفته است و در این کمیته‌ها به مباحث مختلف مناطق پرداخته خواهد شد، ضمن اینکه موارد مرتبط با نواحی نیز براساس موضوع در این کمیته‌ها مطرح و تعیین تکلیف خواهند شد. قائم مقام معاونت امور مناطق،همچنین از تدوین کتابچه ملاک عمل نواحی در نیمه دوم سال گذشته خبر داد و گفت: طی ماه‌ها بررسی و برگزاری جلسات مختلف و همفکری در کمیته‌های تخصصی، کتابچه ملاک عمل نواحی تهیه و تدوین شده و برای بررسی و تایید، به معاونت‌های شهرداری تهران ارسال شده است که با تصویب و ابلاغ آن، تمامی سرفصل‌های کاری نواحی از وحدت رویه مشخص و جامعی برخوردار خواهند بود.

کد خبر 132510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز