مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران در حاشیه دومین اجلاس شهرداران آسیایی با معاون شهردار بوسان کره‌جنوبی و شهردار شهر کازان ایالت تاتارستان روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بائک سئونگ تائک، معاون شهردار بوسان کره‌جنوبی با حضور در دفتر کار شهردار تهران در اجلاس شهرداران آسیایی با اشاره به جمعیت 3 میلیون و 600 هزارنفری شهر بوسان صنایع جدید همچون صنعت تولید نرم افزار و سینماهای مدرن را به‌عنوان نقطه قابل توجه فعالیت شهروندان این منطقه معرفی کرده و بر آمادگی بوسان برای گسترش مبادلات خود با تهران تاکید کرد.

سئونگ تائک ضمن دعوت رسمی از شهردار تهران برای سفر به بوسان، ابراز امیدواری کرد که مبادلات میان شهروندان این دو شهر نیز رونق پیدا کند. همچنین خانم لودریوا اندریوا شهردار شهر کازان (مرکز ایالت تاتارستان روسیه) نیز در دیدار با شهردار تهران با اشاره به گشایش سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر یک میلیون و 200 هزار نفری کازان، این اقدام را فرصتی مناسب برای توسعه روابط میان 2شهر دانست.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مهم‌ترین مسئله شهر کازان یعنی ترافیک با توسعه شبکه عمومی حمل‌ونقل بر پایه اتوبوس و مترو در حال حل شدن است و در این مسیر توصیه‌ها و طرح‌های ارائه شده توسط تهران نقش برجسته‌ای داشته است.خانم اندریوا ضمن دعوت رسمی از شهردار تهران برای سفر به کازان ابراز امیدواری کرد که این دیدار مقارن با مسابقات جهانی ورزش دانشجویی که سال 2013 به میزبانی کازان برگزار خواهد شد، صورت پذیرد.

کد خبر 131300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز