چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

رشت- خبرنگار همشهری: جوان 18ساله وقتی برای پایان‌دادن به درگیری پدر و مادرش قصد میانجیگری داشت، هدف ضربه چاقوی پدر قرار گرفت و جان باخت.

چند روز پیش ماموران پلیس شهرستان صومعه‌سرا در جریان درگیری خونین در یکی از خانه‌های این شهر قرار گرفتند و برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. آنها بعد از حضور در این خانه با جسد غرق خون جوان 18ساله‌ای روبه‌رو شدند که با یک ضربه چاقو به قتل رسیده بود و ماجرا را به بازپرس جنایی و پلیس آگاهی گزارش کردند. دقایقی بعد به دستور سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا، در تشریح این ماجرا گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پدر خانواده به خاطر اختلافات خانوادگی با همسرش درگیر شده بود که در این هنگام، پسر 18 ساله خانواده متوجه ماجرا شده و برای پایان دادن به این درگیری پادرمیانی می‌کند.

سرهنگ آقایی ادامه داد: پدر خشمگین که نتوانست در این درگیری خشم خود راکنترل کند، درحالی‌که چاقو در دست داشت، ضربه‌ای ناگهانی به پسرش وارد می‌کند که او مجروح شده و دقایقی بعد به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: به‌دنبال این ماجرا عامل جنایت از سوی پلیس دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد. سرهنگ آقایی عامل اصلی این حادثه دردناک را عصبانیت پدر خانواده دانست و تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود هیچگاه در زمان درگیری و هنگامی که عصبانی هستند، لوازم برنده‌ای مثل چاقو حمل نکنند؛ چرا که ممکن است استفاده از این لوازم، نتیجه‌ای جز حسرت و پشیمانی به همراه نداشته باشد.

کد خبر 136074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز