سیدنی: ماموران آتش‌نشانی استرالیا مردی را که 12ساعت درون دستگاه تهویه مطبوع یک‌هتل گیر افتاده بود نجات دادند.

ماجرا از این قرار است که وقتی کارگر خدماتی هتلی در استرالیا از درون کانال دستگاه تهویه صداهای عجیبی شنید مسئولان هتل و ماموران آتش‌نشانی را خبر کرد. ماموران آتش‌نشانی نیز که از این صداها متعجب شده بودند، تصمیم به سوارخ کردن کانال گرفتند و با مردی مواجه شدند که طبق گزارش ها 12ساعت در آنجا گیر افتاده بود.

این مرد پس از خارج شدن از کانال تهویه از فرط خستگی و تشنگی دیگر توان حرکت کردن نداشت. هنوز مشخص نشده است که این فرد چگونه وارد کانال تنگی شده است که حتی گربه‌ها هم نمی‌توانند به راحتی وارد آن شوند.

زندگی با 100هزار زنبور

نیویورک: یک استاد بازنشسته دانشگاه با 100هزار زنبور زندگی می‌کند. نورمن گری 77 ساله در این باره به رسانه‌ها گفت : من سال‌هاست که در زمینه زنبورها و زنبورداری تحقیق می‌کنم و به‌شدت به زندگی و تنوع حیاتی آنها علاقه دارم. این استاد بازنشسته در سن 26 سالگی دکترای خود را در زمینه زنبورها اخذ کرده و هم اکنون با 100هزار زنبور زندگی می‌کند.

او خیلی وقت‌ها به کنار کندوی زنبورها می‌رود و بدون اینکه ترسی از نیش زدن آنها داشته باشد کاری می‌کند تا زنبورها روی بدنش بنشینند. این در حالی است که وی نزدیک به 75هزار بار توسط زنبورها گزیده شده است. همچنین این مرد در حالی که زنبورها تمام بدنش را پوشانده‌اند در مقابل مردم حاضر می‌شود تا به آنان بگوید این حشرات هیچ خطری ندارند.

کنترل ذهن، عامل موفقیت مردیخی

آمستردام: رسانه‌های رسمی هلند اعلام کردند که مرد یخی می‌تواند با کنترل ذهن خود ساعت‌ها در یخ بماند. ویم هوف 52 ساله در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی کشورش عنوان کرد: من با کنترل ذهن و انجام مدیتیشن موفق شدم ساعت‌ها در یخ بمانم. این مرد تاکنون موفق شده است به مدت 2ساعت در یک تانکر حاوی یخ در «هنگ‌کنگ» بماند، در اقیانوس منجمد شمالی شنا کند و در دمای زیر صفر فنلاند به انجام دوی ماراتن بپردازد و از این بابت نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کند. مرد یخی درباره این ورزش‌ها و فعالیت‌های غیرمعمول خود خاطرنشان کرد: من موفق شدم با کنترل ذهن مدت‌ها در یخ بمانم و دمای بدنم را در آب‌های منجمد حفظ کنم.

بز و گوسفند، راهنمای اسب نابینا

آیداهو: بز و یک گوسفند راهنمای اسب نابینا هستند. در گزارش رسانه‌ها آمده است که این اسب 15‌ساله نابینا به نام «سی‌سی» به دلیل محرومیت از قوه بینایی به درستی نمی‌تواند غذا بخورد و آب بنوشد. به همین دلیل، یک بز و یک گوسفند راهنمای این اسب هستند.

میشله فلداشتاین صاحب مزرعه حیوانات دارای نقص عضو ایالت «آیداهو»، در این باره خاطرنشان کرد: در این مزرعه گربه‌های بدون پنجه، شترهای بی‌خانمان و اردک‌های بی‌بال در کنار هم زندگی می‌کنند. این اسب هم در میان همین حیوانات زندگی می‌کند. این زن 66 ساله در ادامه یادآور شد: یک بز و یک گوسفند محل آب‌خوری و ظرف غذا را به این اسب نابینا نشان می‌دهند و او را از محل قرارگرفتن حصارها آگاه می‌کنند.

کد خبر 135975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز