لندن: جیمز آلن قاضی ارشد انگلیسی، بعد از آنکه به خانه برگشت و دید همسرش شام درست نکرده است او را به باد کتک گرفت. گویا پس از آنکه آلن مشاهده می کند زنش شامی تهیه نکرده دعوا به راه می اندازد و همسرش را 3 بار هول می‌دهد.

دکوراسیون غذا

بچه 8 ساله آنها در همین حال با پلیس تماس گرفته و می‌گوید پدرش قصد دارد مادرش را بکشد. در یک نوار صوتی که در دادگاه نیز پخش شد، صدای جر و بحث والدین از پشت تلفن شنیده می شد. البته آلن که به مدت 10سال قاضی ارشد بوده می‌گوید همسرش چند بار به خاطر خود زنی در بیمارستان بستری شده است. با این حال، قاضی پرونده استدلال این مرد را نپذیرفت و به همین دلیل قاضی ارشد شغل خود را به اتهام کتک‌زدن همسرش از دست داد.

بچه گربه‌ای که کابوس می‌بیند

لندن: انتشار تصاویری از یک بچه‌‌گربه‌ که در خواب کابوس می‌بیند در سایت‌های اینترنتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بچه‌ گربه که گویا خواب وحشتناکی دیده است پنجه‌هایش را بالا و پایین می‌برد و دائم پلک‌ها و سبیل‌هایش را تکان می‌دهد. در فیلمی که از این بچه گربه منتشر شده مشخص است که مادر این بچه‌ گربه پس از آنکه بچه‌اش در خواب دست و پا می‌زند به سمتش رفته و او را بغل‌ می‌کند. با وجود این، به‌نظر می‌رسد کابوس دیدن بچه گربه در آغوش مادرش نیز بازهم ادامه داشته است. البته بارها مشخص شده که گربه‌ها حیواناتی هستند که زیا د خواب می‌بینند و واکنش‌های فیزیکی زیادی نیز از خود هنگام خواب دیدن نشان می‌دهند.

پسر 16 ساله، اورست را فتح کرد

کاتماندو: یک‌پسربچه 16ساله انگلیسی موفق شد رکورد فتح قله اورست را بشکند و نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کند. جورج اتکینسون 16ساله هم‌اکنون جوان‌ترین کوهنوردی است که موفق شده قله اورست، بلندترین کوه جهان در نپال را فتح کند و رکورد پیشین را که متعلق به یک نوجوان 17ساله آمریکایی بود، بشکند. جورج در سال‌2005میلادی و در سن 10سالگی شروع به کوهنوردی کرده و در طول این 6سال موفق شده است 7قله مرتفع دنیا از جمله قله کلیمانجارو در تانزانیا را فتح کند. مادر جورج زمانی که متوجه شد پسرش به سرعت توانسته به قله اورست برسد، به رسانه‌ها گفت که در حال حاضر فقط آرزو می‌کند جورج سالم به خانه باز گردد.

آهنگ درمانی پس از تولد

براتیسلاوا: پزشکان بیمارستانی در اسلواکی بعد از تولد هر‌نوزاد با قرار دادن هدفون در گوش‌های وی به‌اصطلاح آهنگ‌درمانی راپس از جدایی از بدن مادر شروع می‌کنند. آهنگ گوش دادن نوزاد پس از تولد، به جای شنیدن صداهای پیرامونی ایده جدیدی است که در این بیمارستان پیاده می‌شود. این گروه از پزشکان معتقدند که آهنگ گوش دادن نوزدان به‌این شکل نه‌تنها می‌تواند باعث تقویت قدرت شنوایی آنها شود بلکه در آرام شدن آنها و همچنین فعال کردن مغزشان بسیار موثر است. موسیقی‌ای که در گوش این نوزادان پخش می‌شود از سبک موسیقی‌های کلاسیک و آرام است. پیش از این نیز تاثیر موسیقی روی درمان بسیاری از بیماری ها مورد تحقیق قرار گرفته بود.

کد خبر 136301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز