گروه شهری: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی محلات سال 89 منطقه7 و افتتاحیه این مسابقات در سال 90 و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی سطح منطقه از افتتاح 110 مجموعه ورزشی تا سیزدهم ماه رجب در شهر تهران خبر داد.

منطقه 7

سید محمد حاج آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران درمراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه7 که در باغ موزه قصر برگزار شد، گفت: در سازمان ورزش شهرداری تهران تمام تلاش بر این است که مکان‌های اثربخش، ماندگار و مفرح برای شهروندان تهرانی به‌ویژه بانوان ایجاد شود. وی با اشاره به اینکه بیشترین ایستگاه‌های ورزشی را به بانوان اختصاص داده‌ایم، افزود:

هم‌اکنون 800 ایستگاه و 55 ورزشگاه ویژه بانوان با عنوان الزهرا(س) در سطح شهر تهران فعال است. حاج آقامیر افزایش کیفیت ورزش شهروندی را از برنامه‌های مهم اداره کل ورزش شهرداری تهران در سال90 عنوان کرد و گفت: براین اساس با فراهم کردن امکان دسترسی آسان شهروندان به محیط ورزشی، توانستیم خدمات ارزشمند کیفی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کنیم که براین اساس طی سال‌جاری 3میلیون تومان برای بازسازی مجموعه‌های ورزشی هزینه شد.

وی اختصاص 17رشته ورزشی برای بانوان و30رشته ورزشی ویژه آقایان را از برنامه‌های تابستانی شهرداری تهران با هدف سپری شدن اوقات فراغت شهروندان تهرانی عنوان کرد واظهار داشت: در سال‌جاری تمامی ثبت‌نام‌ها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. آقامیر خاطرنشان کرد: تا سیزدهم ماه رجب، 110مجموعه فرهنگی - ورزشی در شهر تهران افتتاح می‌شود که بزرگ‌ترین آنها بوستان ولایت است که 30 هکتار از وسعت آن به بازی‌ها و تفریحات ورزشی اختصاص می‌یابد.

کد خبر 134851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز