سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: دختر جوان دررؤیای رسیدن به زندگی رویایی، از خانه گریخت، غافل از اینکه تمام وعده‌های پسر مورد علاقه‌اش ترفندی برای فریب او بوده است.

مدتی قبل زوج میانسالی نزد پلیس یکی از شهرهای جنوب کشور رفتند و از ناپدید شدن دختر 20 ساله‌شان به نام نازنین خبر دادند. آنها مدعی شدند دخترشان چند روز قبل به بهانه دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده و پس از آن به خانه برنگشته است.
با این شکایت، تحقیقات برای یافتن ردی از دختر ناپدید شده آغاز شد و ماموران در نخستین اقدام به پرس و جو از دوستان وی پرداختند.
این بررسی‌ها نشان می‌داد که نازنین از مدتی قبل به پسر جوانی به نام رامین علاقه‌مند شده و به پیشنهاد ازدواج وی پاسخ مثبت داده بود اما خانواده دختر جوان با این ازدواج مخالف بودند. از آنجا که احتمال می‌رفت پسر جوان در ناپدیدشدن نازنین نقش داشته باشد، بررسی‌ها بر این فرضیه متمرکز شد تا اینکه خانواده دختر ناپدید شده با مراجعه به پلیس، مدعی شدند که دخترشان از سوی رامین ربوده شده است. آنها گفتند که تعدادی از آشنایانشان، رامین را هنگام ربودن نازنین دیده‌اند و به همین دلیل از وی شکایت کردند.

با این اطلاعات، رسیدگی به پرونده، وارد مرحله‌ای تازه شد و ماموران در بررسی‌های تخصصی، دختر و پسر فراری را در یکی از شهرهای شمال کشور ردگیری کردند. با ارسال پرونده به پلیس آگاهی استان مازندران، تیمی از کارآگاهان، مامور شناسایی محل زندگی این دختر و پسر شدند و بعد از مدتی آپارتمان آنها را در شهرستان ساری شناسایی کردند.

با انتقال نازنین و رامین به اداره آگاهی، دختر جوان که مدعی بود فریب حرف‌های متهم را خورده به ماموران گفت: رامین به من قول ازدواج داده بود و می‌گفت اگر با هم فرار کنیم، یک زندگی رؤیایی برایم فراهم خواهد کرد. من هم فریب حرف‌هایش را خوردم و تصمیم گرفتم به حرفش گوش کنم غافل از اینکه او قصد سوء‌استفاده از من را دارد. این مرد بعد از اینکه مرا به آپارتمانی در ساری منتقل کرد، مدام با من بدرفتاری ‌کرد و مدعی شد که هیچوقت قصد ازدواج با مرا نداشته است. آنجا بود که فهمیدم چه کلاهی سرم رفته است و این در حالی بود که روی بازگشت به خانه را نداشتم.

سرهنگ عظیمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، با اشاره به اینکه مرد جوان نیز در بازجویی‌ها به فریب و فراری دادن دختر جوان از خانه اعتراف کرده است، گفت: بعد از اقرار متهم، پرونده با تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 134614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز