همشهری آنلاین: پلیس فرانسه از دستگیری یک مرد 45 ساله‌ پاریسی به دلیل نگهداری غیر‌اصولی و ناصحیح از 55 فرزندش خبر داد.

نوزاد

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این مرد 54 ساله که اهل یکی از کشورهای آفریقایی است و نامش به دلیل امنیتی فاش نشد، متهم است که 55 کودک خود را از 55 زن مختلف در اداره ثبت احوال فرانسه به ثبت رسانده و به دلیل این اتهام، به 10 سال حبس محکوم می‌شود.

 این مرد 54 ساله باید به دلیل جعل مدارک پزشکی و مهاجرت در فرانسه و عدم نگهداری صحیح از فرزندانش و جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

 پلیس پاریس در زمانی به اتاق دو خوابه این مرد هجوم برد که 55 کودک در آن حضور داشتند، در حالی که هر کدام از این کودکان از مادران متفاوتی متولد شده بودند و شناسنامه‌هایی متفاوت داشتند.

 پلیس پاریس همچنین در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که این مرد بر‌اساس ادعا و شکایت زن‌هایش که تاکنون 42 نفرشان شناسایی شدند، باید هر ساله یک میلیون یورو، معادل یک میلیون و 270 هزار دلار غرامت و حق عائله‌مندی پرداخت کند.

 در ادعای این 42 زن آمده است که این مرد از هر کدام از آن‌ها سه فرزند دارد.

 به گزارش خبرگزاری رویترز، این مرد 54 ساله نیز مدعی شد که زن‌هایش را اغلب در کافه‌ها، پارتی‌های شبانه و در طول سفرهایش به کشورهای آفریقایی چون سنگال، کامرون و مالی ملاقات و با آن‌ها ازدواج‌ کرده است.

 این مرد باید برای ثبت زنان و فرزندان خود مبلغ 150 تا 200 یورو بپردازد تا آن‌ها بتوانند به عنوان شهروند رسمی فرانسه در این کشور اقامت داشته باشند.

 با این حال، تحقیقات در این رابطه و اثبات این موضوع که این مرد، پدر تمام این 55 کودک است، با انجام آزمایش DNA در حال بررسی است.

کد خبر 115825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز