گروه حوادث: در جریان گروگانگیری خونین در بیمارستان جان هاپکینز در بالتیمور آمریکا، مرد عصبانی بعد از آنکه به سوی دکتر مادرش آتش گشود، مادر خود را به ضرب گلوله از پای درآورد و سپس خودکشی کرد.

پلیس

ساعت 11 صبح پنجشنبه گذشته، هنگامی که نیروهای گروه ضربت پلیس بالتیمور آمریکا، در جریان یک گروگانگیری مسلحانه در بیمارستان جان هاپکینز قرار گرفتند به‌سرعت خیابان‌های اطراف بیمارستان را به محاصره درآوردند.گزارش‌های اولیه از مسئولان بیمارستانی حاکی از آن بود که گروگانگیر مرد 50 ساله‌ای به نام« پائول وارن پاردوس» است که مادر84 ساله او در این بیمارستان بستری بوده است اما وی لحظاتی قبل از ماجرای گروگانگیری با بیان اینکه عمل جراحی مادرش به‌خوبی صورت نگرفته است تهدید کرده بود که پزشک معالج مادرش را می‌کشد.

به‌دنبال این تهدید، مرد عصبانی اسلحه‌ای را از زیر لباس خود بیرون کشیده و به سراغ پزشک ارتوپدیست مادرش رفته بود. وی پس از آنکه پزشک مورد نظر را گروگان گرفته بود او را به اتاقی که مادرش در آنجا بستری بود کشانده بود.با محاصره محل توسط نیروهای پلیس، مرد گروگانگیر به کنار پنجره آمد و گفت که قصد دارد پزشک را از پنجره به بیرون پرت کند اما لحظاتی بعد درحالی‌که تک تیراندازها اسلحه‌های خود را به سمت پنجره‌های اتاق نشانه رفته بودند تا درصورت نزدیک شدن مرد عصبانی و تلاش وی برای پرتاب دکتر، وی را هدف قرار دهند ناگهان صدای شلیک گلوله از داخل اتاق شنیده شد. با شنیدن صدای شلیک ماموران گروه ضربت به سرعت وارد اتاق شدند اما پیکر غرق خون مرد گروگانگیر و مادرش و پزشک معالج بر زمین افتاده بود.

در همان معاینات اولیه مشخص شد که گروگانگیر و مادرش جان باخته‌اند اما متخصص ارتوپدی به سرعت به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت.به گفته کمیسر پلیس فردریک اچ بیلفلد، رئیس پلیس منطقه بالتیمور، پزشک معالج به نام دیوید کوهن بعد از عمل جراحی در وضعیت مناسبی به سر می‌برد.

شلیک پلیس یا خودکشی؟

درحالی‌که شبکه‌های خبری آمریکایی از خودکشی مرد گروگانگیر خبر می‌دهند، خبرگزاری سی‌ان‌ان گزارش داد که مرد مسلح توسط تک تیراندازها هدف قرار گرفته است.

کد خبر 116231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز