همشهری آنلاین: یک زن 29 ساله آمریکایی در ایالت کارولینای جنوبی دو فرزند کوچک خود را با چاقو مجروح کرد و سپس آنها را در یک خودرو به رودخانه انداخت.

 

خبرگزاری اتریش گزارش داد، لری ویلیامز، کلانتر اورنجبورگ (Orangeburg) گفت این زن (Shaquan Duley) مدعی شده بود که آنها تصادف کرده‌اند و هر دو پسرش غرق شده‌اند.

خودرو روز دوشنبه در این شهر کوچک از آب گرفته شد و اجساد دو کودک که یکی 18 ماهه و دیگری دو ساله بود، در صندلی مخصوص کودکان در صندلی عقب جاخوش کرده بود.

این تراژدی یادآور جنایت مشابهی در سال 1994 است که در آن زمان احساسات جهانیان را برانگیخت. آن زمان هم یک مادر جوان در کارولینای جنوبی خودروی خود را در حالی که دو کودکش روی صندلی عقب نشسته بودند، عمدا به دریا انداخت و آنها را غرق کرد.

زن اورنجبورگی ساعت‌ها پس از تصادف ساختگی جریان را به پلیس اطلاع می دهد. آنگونه که کلانتر روز سه شنبه اعلام کرد اظهارات این زن از همان ابتدا غیرقابل می‌نمود و به همین خاطر پلیس به سرعت به او شک کرد.

سپس این مادر به حرف آمد و گفت که کودکانش را با چاقو مجروح کرده و بعد آنها را در خودرو نشانده است.

طبق یافته های پلیس این زن پیش از ارتکاب این جنایت با مادرش دعوا کرده بود، زیرا مادرش به او گفته بود در مراقبت از کودکانش کوتاهی می‌کند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳