گروه شهری: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص بودجه سال‌جاری شهرداری‌ها و پیشنهادهای مجلس برای افزایش بودجه آنها گفت:

بوستان ولایت

با توجه به اینکه مسئولیت‌های زیادی بر عهده شهرداری‌ها به‌خصوص کلانشهرها قرار دارد، کمیسیون عمران اهتمام خود را بر افزایش منابع شهرداری‌ها در لایحه بودجه سال 90 گذاشت.
نصرالله کمالیان افزود: با توجه به افزایش فعالیت‌های شهرداری تهران در حوزه حمل ونقل عمومی و توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر، این نهادهای مردمی نیازمند اختصاص اعتبارات کافی هستند که می‌بایست از طریق مجلس تعیین و از سوی دولت تامین شود.کمالیان گفت: تلاش شهرداری تهران برای توسعه فضاهای تفریحی و فرهنگی در جنوب تهران نیز بسیار قابل توجه و تقدیر بود؛ چون مناطق جنوبی تهران سال‌ها از این امکانات و خدمات محروم بودند.

وی عملکرد شهرداری تهران در ساخت بزرگ‌ترین بوستان خاورمیانه را بسیار کارشناسانه و مدبرانه دانست و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی تهران که روزی یکی از شهرهای خوش‌آب و هوا بود و امروز دچار بحران آلودگی هوا و آلودگی صوتی است، احداث چنین فضاهایی از ملزومات بسیار جدی است که خوشبختانه مدیریت شهری این موضوع را درک کرده و در راستای جبران این خلأ گام‌های بزرگی برداشته است.کمالیان افزود: ساخت بوستان ولایت در جنوب تهران نماد عدالت محوری است.

وی گفت: مناطق جنوبی تهران به‌دلیل بافت فشرده، فضایی برای ایجاد چنین مجموعه‌هایی را نداشته، اما طی سال‌های اخیر شاهد افزایش فضاهای فرهنگی و تفریحی در این مناطق بوده‌ایم.
این عضو کمیسیون عمران افزود: گرچه بوستان ولایت تنها پارک مناطق جنوبی نیست اما آن‌راباید بزرگ‌ترین و مجهزترین بوستان جنوب تهران نامید.

کد خبر 134261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز