گروه حوادث: به‌دنبال قتل مرد جوان توسط یکی از قوی‌ترین مردان ایران، تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

blood-knife

شامگاه دوشنبه گذشته، ماموران پلیس پایتخت در جریان درگیری خونین چند جوان در مقابل سفره‌‌خانه‌ای در غرب تهران قرار گرفته و راهی محل حادثه شدند.تحقیقات اولیه نشان می‌داد درگیری بین یکی از قوی‌ترین مردان ایران با دوست قدیمی‌اش بر سر اختلافات مالی صورت گرفته که در این میان، جوان ورزشکار با ضربه چاقو، دست دوستش به نام علی را مجروح کرده و باعث بریده شدن انگشتان دست جوان دیگری شده است. به‌دنبال این ماجرا، هر دو جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافتند و تحقیقات برای دستگیری عامل این حادثه آغاز شد.

درحالی‌که پزشکان توانسته بودند انگشتان دست یکی از مجروحان حادثه را پیوند بزنند اما علی بر اثر شدت جراحت وارده به کما رفت و ساعاتی بعد پزشکان اعلام کردند که وی دچار مرگ مغزی شده است. بعد از مرگ پسر جوان، اعضای بدن او با موافقت خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد و وی جمعه گذشته در بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد.

گفت‌وگو با شاهد حادثه

امیر، مرد جوانی که در جریان درگیری خونین، انگشتان دستش قطع شده بود، روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره حادثه گفت: مقتول و جوان ورزشکار از دوستان قدیمی بودند.
شب حادثه ساعت 22، من و مقتول به همراه تعدادی از ورزشکاران برای صرف شام به یک سفره‌خانه سنتی در غرب تهران رفته بودیم که هنگام صرف شام، جوان ورزشکار که همراه تعدادی از دوستانش به مقابل سفره‌خانه آمده بود، مقتول را صدا زد و او به خیابان رفت.

چند دقیقه بعد، با شنیدن صدای فریاد آنها، متوجه درگیری‌شان شدم و با عجله از سفره‌خانه خارج شدم، وقتی به خیابان رسیدم، جوان ورزشکار را دیدم که چاقویی در دست گرفته و با مقتول درگیر شده بود.
وی ادامه داد: مشاجره آنها ناگهان بالا گرفت و در این هنگام، جوان ورزشکار با چاقو، ضربه‌ای به بازوی علی وارد کرد. من با دیدن این صحنه جلو رفتم که آنها را جدا کنم اما در همین هنگام با ضربه چاقوی جوان ورزشکار، انگشتانم قطع شد. بعد از این حادثه، شاهدان من و علی را به بیمارستان منتقل کردند که متأسفانه دوستم دچار مرگ مغزی شد و جان باخت. براساس این گزارش، درحالی‌که روز گذشته اخباری درخصوص دستگیری عامل این جنایت منتشر شد اما هنوز هیچ‌یک از مقامات پلیس این مسئله را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

کد خبر 133802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز