گروه حوادث: جست وجو برای شناسایی راننده پژو 405 آبی رنگ به عنوان سومین مظنون به قتل دختر دانشجو در زیر پل مدیریت در دستور کار مأموران اداره 10 آگاهی تهران قرار گرفت.

بازپرس ولی الله حسینی- رئیس شعبه 7 دادسرای جنایی پایتخت روز شنبهه از یافتن سرنخهای جدیدی برای شناسایی هویت قاتل دختردانشجویی که اوایل دی‌ماه زیرپل مدیریت به قتل رسیده است، خبر داد.

بنا‌ به ‌این گزارش، همکلاسی مقتول که آخرین فردی بودکه قبل ازکشته شدن دختر جوان با وی حرف زده بود، دربازجویی های تکمیلی به پلیس جنایی پایتخت گفته است: وقتی بعد ازتماس سونا خودم را به محل جنایت رساندم یک دستگاه پژو 405 آبی رنگ که پسرجوانی سرنشین آن بود توجهم را جلب کرد.

وی ادامه داد: راننده پژو بی‌تفاوت به وضعیت وخیم سونا به جسد نیمه‌جان او نگاه می کرد و به‌محض اینکه متوجه حضورمن شد، متواری گشت.

بازپرس دادسرای جنایی با بیان این خبر افزود: با بررسی تماسهای تلفنی سونا در روز آخر زندگی اش صحت تمامی اظهارات همکلاسی او مشخص شده وتحقیقات برروی تماسهای دیگر این دختر ادامه دارد تا شاید سرنخی ازعامل جنایت و فاش شدن راز این قتل به دست آید.

بر پایه این گزارش، بازپرس پرونده آزادی دومین مظنون بازداشت شده در این پرونده‌ را نیز ردکرده و افزود: تحقیقات از وی ادامه دارد.

کد خبر 13255

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز