گروه حوادث: راز جنایت مخوف جوان معتادی که بعد از قتل مادرخود، با تماس های گمراه کننده با پلیس 110، افراد مختلفی را به عنوان قاتل مادرش به پلیس معرفی می کرد، با تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره قتل آگاهی پایتخت فاش شد.

عصر 29 مردادماه 84 وقتی ساکنین آپارتمانی درشرق تهران با پلیس 110 تماس گرفته و گفتند پس از آنکه از خانه همسایه آنها که زن 55 ساله ای به نام ملک است صدای زد و خوردی شنیده اند به مقابل خانه وی رفته اند اما هنگامی‌که وی در را باز نکرده مشکوک شده اند.

با مراجعه ماموران کلانتری تهرانپارس به خانه این زن مأموران پلیس با جسد وی روبرو شد  و بدین ترتیب  موضوع به بازپرس حسین اصغرزاده  گزارش شد، وقتی تحقیقات اولیه نشان داد زن میانسال که بعد از مرگ شوهرش با پسر خود زندگی می کرده است توسط قاتل آشنایی به قتل رسیده که قصد داشته با بهم‌ریختن اثاثیه خانه، انگیزه جنایت را سرقت جلوه دهد، بررسی ها برای یافتن عامل جنایت  آغاز شد.

در حالیکه در صحنه جنایت گواهینامه مرد جوانی پیدا شده بود وی به عنوان اولین مظنون تحت تعقیب قرار گرفت اما وقتی که مشخص شد که او چند سال قبل این گواهینامه را گم کرده است تحقیقات در شاخه های دیگر پی گرفته شد.

اما همزمان با تحقیقات بازپرس اصغرزاده و کارآگاهان جنایی، هر چند وقت یکبار مرد جوانی در تماس با پلیس 110 با بیان اینکه از راز قتل ملک اطلاع دارد، افراد مختلفی را که غالبا متهمان سابقه دار بودند به  عنوان قاتل معرفی می کرد اما هربار با بازداشت و تحقیق از آنها مشخص می شد که آنها در ارتکاب جنایت نقشی نداشته‌اند.

نقشه عجیب برای گمراه کردن پلیس

درحالیکه 17 ماه از جنایت گذشته بود، روز گذشته بازپرس اصغرزاده از شناسایی عامل جنایت خبرداد. مرد جنایتکار کسی جز فرزند مقتول نبود.

بازپرس اصغرزاده با بیان جزئیات این جنایت وحشتناک گفت: دراین پرونده پسر معتاد مقتول به طرز ماهرانه ای سعی کرده بود تا مسیر تحقیقات را عوض کند، او علاوه بر اینکه گواهینامه فرد دیگری را در صحنه جنایت گذاشته بود، با تماس های ناشناس با پلیس افراد مختلفی را به عنوان قاتل ملک معرفی می کرد.

اما بعد از کنار هم گذاشتن اشتباهاتی که او در جریان صحنه سازی های خود مرتکب شده بود مشخص شد، عامل جنایت خود اوست، بنابراین به طور غیرمحسوس درباره وی دست به تحقیق زدیم و هنگامی که مشخص شد وی در زمان جنایت در محلهایی که ادعا می کند حضور نداشته و علاوه بر آن مشخص شد گواهینامه‌ ای که در صحنه جنایت پیدا شده است در دست او بوده  است، وی به عنوان مظنون اصلی جنایت دستگیر شد.

بازپرس اصغرزاده روز گذشته با تفهیم اتهام قتل عمدی ،  به مرد جوان گفت : جوان متهم به دلیل اختلافاتی که با مادرش داشته مرتکب این جنایات شده است.

این در حالی بود که مرد جوان مدعی شد قاتل مادرش شخص دیگری است و اوآخرین فردی بوده که در صحنه جنایت حاضر شده است.

کد خبر 13599

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز