گروه حوادث: 5 همدست جوان شیک‌پوشی که با اغفال دختران دانش آموز ، آنها را به خانه شیطانی کشانده و بعد از تهیه فیلم وعکس مستهجن، آنها را برای تهدید در اختیار همدستانش قرار می داد در عملیات ضربتی کارآگاهان اداره پنجم آگاهی دستگیر شدند.

پرونده این 6 جوان شیطان‌صفت که تا کنون چندین دختر دانش آموز مقطع راهنمایی را به این شیوه مورد آزار قرار داده‌اند،  بعد از دستگیری با دستور ویژه ای در اختیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران و شعبه 77 دادگاه کیفری قرار گرفت.

  بنابراین گزارش دستگیری این 6 جوان اغفالگر هنگامی دردستور کار پلیس قرارگرفت که خانواده دختر12 ساله ای با طرح شکایتی در اداره پنجم آگاهی تهران مدعی شدند چند جوان، دختر آنها را مورد آزار قرار داده اند.

در بازجویی از این دختر، وی در توضیح ماجرای سیاهی که برایش رخ داده بود به کارآگاهان گفت: مدتی قبل پسرجوانی که ظاهر بسیار جذابی داشت با خودروی مدل بالای خود در راه رفتن به مدرسه ‌مزاحمم شد. او هر بار با بیان اینکه به من دلبسته و قصد ازدواج با مرا دارد،مزاحمم می شد، اوایل توجهی به حرفهایش نمی‌کردم اما بالاخره وقتی اصرار او را دیدم فریب حرفهایش را خوردم و  پس از آنکه سوارخودرواش شدم بی توجه به دام وحشتناکی که این جوان برایم پهن کرده بود همراه او به خانه مجردی‌اش رفتم و در آنجا بود که این جوان و 2 دوست دیگرش مرا مورد ‌آزار قرار دادند.

دختر دانش آموز ادامه داد: نقشه کثیف این 3 جوان به همین جا ختم نشد ، چند روز بعد 2 جوان دیگر که بعدا فهمیدم از دوستان جوان خوش تیپ هستند ، در مسیر مدرسه سد راهم شده و با بیان اینکه فیلم وعکس هایی از من در اختیار دارند تهدید کردند اگر همراه آنها نروم، تصاویر را برای خانواده و مدرسه ام می‌فرستند و با این شگرد بار دیگر مرا به خانه وحشت کشاندند.

با بررسی اظهارات  این دختر، دستگیری متهمان در دستورکار پلیس قرار گرفت و هنگامی که یکی از جوانان  اغفالگر شناسایی و دستگیر شد درتحقیقات  پلیسی مخفیگاه همدستانش را لو داد. این متهم چند روز بعد از دستگیری، درحالی که هنوز اعضای دیگر بانددستگیرنشده بودند، وقتی برای بازجویی به دادسرای جنایی انتقال یافت،  قصد داشت با پریدن از پنجره‌ طبقه دوم دادسرا  فرار کند؛ ولی ناکام ماند.

کارآگاهان اداره 5 آگاهی هفته گذشته با انجام چند عملیات جداگانه در شرق پایتخت 5 متهم دیگر این پرونده را نیز بازداشت کردندکه متهمان تاکنون به 4 مورد فریب دختران نوجوان به همین روش اعتراف کرده اند.

کد خبر 14100

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز