همشهری آنلاین : معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی از 20 فروردین ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز و نیز اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‎متمرکز پذیرش دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی در بهمن ماه 89، گفت: کلیه پذیرفته‎شدگان باید از 20 تا 25 فروردین ماه با توجه به کد رشته محل قبولی به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آغاز کلاس‎ها از طریق مرکز آموزشی مربوطه اعلام می‌شود، اظهارکرد: براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‎متمرکز، برای کد رشته ‎محل‎هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، باید برای شرکت در مصاحبه از 20 تا 25 فروردین ماه با توجه به کد رشته محل قبولی به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

خدایی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش، به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی - کاربردی ظرفیت پذیرش برخی از کد رشته محل‌ها تغییر کرده است، بنابراین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از آن به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

کد خبر 131218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز