مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی گزارش شده است گفت: در اکثر محورهای اصلی کشور تردد پرحجم گزارش شده است.

ترافیک جاده سفر

 سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت راه‌های کشور گفت: محور کرج ـ چالوس ـ هراز و آزاد راه قزوین ـ ‌رشت به دلیل تردد وسایل نقلیه دارای ترافیک نیمه سنگین است.

 وی با بیان اینکه براساس گزارش‌های واصله وضعیت تردد در سایر محورهای اصلی کشور پرحجم است گفت: تردد در اکثر محورهای کشور بدون مشکل در حال انجام است.

 البرزی با اعلام اینکه 50 درصد تصادفات روز گذشته به واژگونی اختصاص دارد گفت: عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه در صدر بروز علل تصادفات برون شهری قرار دارند.

 معاون عملیات پلیس‌راه کشور درمورد مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته نیز به برخورد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه خودروی سواری چری در ساعت 5:30 صبح اشاره کرد و  گفت: این حادثه که در کیلومتر 95 محور راور در استان کرمان به علت انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سواری چری رخ داد 6 نفر جان خود را از دست دادند.

 به گفته البرزی در میان جانباختگان دو کودک خردسال نیز وجود داشت.

 بازگشایی محور کرج به چالوس

پلیس‌راه کشور نیز اعلام کرد که محور کرج به چالوس در استان‌های مازندران و تهران که به علت بارش شدید برف مسدود شده بود با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و ماموران پلیس‌راه بازگشایی شد.

 ممنوعیت تردد عنوان تریلر در آزاد راه قزوین-رشت

 همچنین تردد عنوان تریلر، کامیون و کامیونت در آزاد راه قزوین ـ رشت و برعکس کماکان ممنوع است و تردد عنوان تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه مورخ 10/1/90 تا ساعت 12 روز یکشنبه 14/1/90 از جاده قدیم قزوین ـ رشت و بلعکس ممنوع است.

کد خبر 131081
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز