همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: تردد خودروها هم اکنون در محورهای چالوس و هراز نیمه سنگین است.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره آخرین وضع جاده‌های کشور افزود: هم اکنون ترافیک در جاده‌های کشور پرحجم اما روان و عادی و تنها در دو محور هراز و چالوس به صورت مقطعی نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: محور کرج - چالوس که از ساعت 2 بامداد دیروز یک طرفه شده بود، به حالت عادی برگشته و هم اکنون تردد دو طرفه در این محور برقرار است.

سرهنگ البرزی به مهم ترین علل تصادفات24 ساعت گذشته در جاده های کشور نیز اشاره کرد و گفت: 33 درصد تصادفات به علت بی توجهی به جلو، 17 و نیم درصد انحراف به چپ و 17 و نیم درصد به علت تخطی از سرعت مطمئن رخ داده است.

وی افزود: علت 32 درصد تصادفات نیز دیگر عوامل گزارش شده است.

معاون عملیات پلیس راه کشور با اعلام اینکه 39 درصد مجموع تصادفات 24 ساعت گذشته منجر به واژگونی شده است، گفت: 17 درصد تصادفات نیز برخورد وسائل نقلیه با عابر پیاده بوده است.

البرزی به یکی از تصادفات دیروز اشاره کرد و افزود: در ساعت13و40 دقیقه دیروز در محور ملاثانی - اهواز در استان خوزستان، یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت تخطی راننده از سرعت مطمئن و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به داخل کانال آب سقوط کرد که براثر آن 7 نفر به علت خفگی جان باختند.

کد خبر 131034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز