چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مردم سوریه در تظاهراتی در استانهای مختلف این کشور از وحدت ملی، امنیت و اصلاحات اعلام شده توسط "بشار اسد" حمایت کردند.

تظاهرات گسترده مردم سوریه در حمایت از بشار اسد

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری الجزیره در گزارشی از دمشق اعلام کرد: مردم سوریه با تجمع گسترده در میدانهای اصلی دمشق با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از بشار اسد و اصلاحات موردنظر وی اعلام داشتند.

شبکه الجزیره با اشاره به تحولات اخیر در برخی از شهرهای سوریه اعلام کرد: مردم سوریه به ویژه در شهرهای بزرگ دمشق و حلب روز سه شنبه در راستای اعلام حمایت از اسد و پافشاری بر وحدت ملی و امنیت تجمع کردند.

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در گزارشی با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردم سوریه اعلام کرد: تجمعات روزسه شنبه سوری ها با حضور میلیونی مردم در استانهای مختلف برگزار شد که در آن بر لزوم پایبندی به دستاوردهای ملی، وحدت، ثبات و اصلاحات ساختاری که توسط بشار اسد انجام می شود، تاکید شد. 

بر این اساس، مردم سوریه از قشرهای مختلف در شهرهای مختلف به سوی میادین اصلی سرازیر شدند تا مخالفت خود را با تلاش های فتنه انگیز و تفرقه افکنانه اعلام کنند.

همچنین قرار است رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه در گفتگو با مردم سوریه جزئیات طرح اصلاحات ساختاری خود را اعلام کند. گفته می شود بشار اسد در این اظهارات مسائل مهمی را در گفتگو با ملت سوریه  مطرح خواهد کرد. 

کد خبر 131073
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز