مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طرح استقبال از بهار که از اول اسفند شروع شده و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، گفت:

hemmat highway

 در تعطیلات نوروز پروژه‌های ترافیکی متعددی مانند بهسازی بزرگراه همت در تهران محقق خواهد شد.

سیدجعفرتشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با خلوت شدن شهر در ایام نوروز، اقدامات گسترده‌ای در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در سطح شهر محقق می‌شود که یک بخش، اقداماتی است که در مناطق با هدف افزایش مطلوبیت سطح زندگی و رفع محرومیت در نقاطی که دچار مشکل هستند، دنبال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، بازسازی و نوسازی تجهیزات ترافیکی در مناطق دنبال می‌شود، همچنین بهسازی محورها شامل ترمیم روکش آسفالت‌ها، ترمیم جداول، بازسازی گاردریل‌ها، بازسازی پل‌های عابر پیاده و... در سطح مناطق محقق خواهد شد.

تشکری هاشمی تصریح کرد: از سوی دیگر به دستور شهردار تهران و در قالب طرح استقبال از بهار 90، مسئولیت بهسازی بزرگراه شهید همت به معاونت ترافیک شهرداری تهران سپرده شده که براین اساس یکی از اصلی‌ترین شریان‌های پایتخت نیز همزمان با فرا رسیدن بهار مورد نوسازی و بهسازی کامل قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار با توجه به اینکه زمان محدودی برای انجام کارها وجود دارد، کیفیت کارها یک اصل قرار گرفته تا فعالیت‌ها و طرح‌ها با کیفیت بالا و مناسب صورت گیرد، به همین دلیل ضمن برقراری تعادل منطقی بین حجم و نوع کارها از بهترین تجهیزات و مرغوب‌ترین مواداولیه استفاده می‌کنیم.

معاون شهردار تهران گفت: به موازات اقداماتی که در سطح مناطق صورت می‌گیرد و بازسازی و بهسازی بزرگراه همت، در ایام تعطیلات نوروز و در طرح استقبال از بهار بحت توسعه و تکمیل خطوط اتوبوس تندرو دنبال می‌شود تا بتوانیم ضمن تکمیل خطوط موجود، خطوط جدید اتوبوس‌های تندرو را در شهر احداث و راه‌اندازی کنیم و با ایجاد شبکه‌ای منسجم و یکپارچه، خدمات‌رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در این ایام همچنین سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها نیز آمادگی کامل دارد تا با به کارگیری تمام امکانات و با حداکثر ظرفیت در خدمت میهمانانی که به تهران می‌آیند و نیز شهروندانی که از طریق اتوبوس‌های مسافربری از تهران به اقصی‌نقاط کشور سفر می‌کنند، باشد و پیش‌بینی‌های لازم شده که اگر سفرها دچار مشکل و با وقفه مواجه شوند امکان پذیرایی از مسافران وجود داشته باشد.

کد خبر 130662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز