همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به زمان محدود خدمت‌رسانی دو ایستگاه توحید و آزادی پس از افتتاح رسمی، گفت: این شرایط به دلیل کمبود قطار است

 جعفر ربیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که قرار است به زودی مبلغ قابل توجهی به عنوان یارانه‌ بلیت مترو در سال 89 پرداخت شود، اظهار کرد: پیش از این وزیر کشور در مورد پرداخت این یارانه‌ صحبتی داشته است، اما هنوز در مورد زمان و مبلغ دقیق این اعتبار اطلاعی نداریم.

 وی اضافه کرد: قطعا با وجود پرداخت این اعتبار روند ورود واگن‌ها به متروی تهران در روزهای پایانی سال سرعت می‌گیرد و تا حدود زیادی کمبود قطار جبران خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) یادآور شد: طبق برنامه قرار است تا پایان سال، هفت قطار دیگر به مترو اضافه شود و وارد شدن چهار قطار از این تعداد که به صورت تجهیزات جداگانه از هم وارد کشور می‌شود، به طور مستقیم بستگی به پرداخت اعتبارات دولت دارد.

 ربیعی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر خط چهار متروی تهران به دلیل زیاد بودن سرفاصله قطارها و نیز اهمیت این خط که در مسیر خیابان‌های «پیروزی» و «آزادی» قرار دارد، دارای ازدحام زیادی است و با ورود قطارهای جدید که به طور کامل وارد خط چهار می‌شوند، می‌توان امیدوار بود که سرفاصله قطارها کاهش یابد.

کد خبر 129335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز