پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، فروش‌های فوق‌العاده در 6 هزار واحد صنفی در سراسر کشور برگزار می‌شود

clothes

حسین مدرس خیابانی با اشاره به برگزاری 380 نمایشگاه عرضه مستقیم با بیش از 32 هزار غرفه در سراسر کشور افزود: تمام شاخص‌های برگزاری نمایشگاه از لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است و مسئولان تلاش می کنند هزینه برگزاری نمایشگاه برای غرفه‌داران در حد پارسال باشد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با تولیدکنندگان و واردکنندگان میوه و تره‌بار گفت: 4 میوه مصرفی شب عید (میوه، نارنگی، سیب و پرتقال) با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

مدرس خیابانی، وضع بازار را مناسب ارزیابی کرد و افزود: براساس گزارش‌های بانک مرکزی روند تغییرات 11 گروه کالایی که عمده‌ترین ارزاق عمومی و کالاهای اساسی را شامل می‌شود نسبت به سال گذشته کاهشی یا ثابت بوده است ، در حالی که همواره در روزهای پایانی سال شاهد افزایش قیمت‌ها بوده ایم.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، قائم مقام معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی گفت: 3 هزار واحد صنفی در تهران طرح فروش فوق‌العاده را در روزهای پایان سال اجرا می کنند و این طرح در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور نیز آغاز می‌شود.

 

کد خبر 128541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز