همشهری آنلاین : رئیس دانشگاه الزهرا با تشریح آخرین وضعیت ثبت برند طراحی لباس توسط دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: دانشگاه ثبت برند طراحی لباس را به شدت پیگیری می کند و نام "سلاله" به عنوان یک کاندیدا به همراه آرم دانشگاه الزهرا برای این برند انتخاب شده است.

دانشگاه الزهرا

محبوبه مباشری در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه در نمایشگاه مد و لباس، سفارش های طراحی لباس از ارگان های مختلف دریافت و ژورنال مد لباس و طراحی پارچه توسط دانشجویان دانشگاه الزهرا عرضه شد گفت: روند ثبت این برند به علت عدم وجود مکان مناسب برای کارگاههای دوخت تا کنون محقق نشده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان توانمندی‌های زیادی در زمینه طراحی لباس دارند، اضافه کرد: دانشگاه الزهرا به جدیت هرچه تمام تر ثبت این طرح را پیگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه الزهرا با اشاره به طراحی برند لباس با آرم دانشگاه الزهرا گفت: قصد داشتیم برندی طراحی کنیم اما به علت شباهت نام آن با یک برند اسپانیایی، نام "سلاله" به عنوان یک کاندیدا به همراه آرم دانشگاه الزهرا انتخاب شد.

وی افزود: با توجه به استقبال برخی مسئولان کشور از نمایشگاه مد و لباس دانشگاه الزهرا پیشنهاد شد این نمایشگاه هر ساله برگزار شود.

دکتر شیرین قهرمان ایزدی ، معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا نیز در ارتباط با بودجه ای که باید برای طراحی لباس هایی با این برند در نظر گرفت، گفت: هم اکنون با سازمان میراث فرهنگی و وزارت کشور توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم رایزنی هایی در این باره صورت پذیرفته است اما این کار نیازمند بودجه هنگفتی با همکاری برخی وزارتخانه ها است.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا تاکید کرد: با این حال لازم است تا در راستای طراحی لباس و این برند، اقدامات بیشتری از جمله طراحی لباس، مانتو و چادر صورت پذیرد که در این زمینه تاکنون یک سری مانتو توسط دانشجویان عرضه شده است.

کد خبر 125882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز