مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گام بعدی مجلس می‌تواند این باشد که در رابطه با مراجعین و میهمانانی که در مجلس حاضر می‌شوند‏‌، وارد عمل شود به گونه‌ای که افراد مراجعه کننده به مجلس پوشش مناسب و حجاب اسلامی و شئونات دینی را در ظاهر خود رعایت کنند.

 به گزارش ایلنا، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: ‌برخی از خبرنگاران زن در مجلس متناسب با فضا و شرایط حاکم در مجلس لباس نمی‌پوشیدند و بهتر دیدیم جهت هماهنگی بیشتر و متناسب با وضعیت اداری حاکم بر مجلس خبرنگاران در مجلس از پوشش بهتری استفاده کنند‏‌.

فاطمه رهبر با بیان این خبر گفت: بنابراین قرار شد برای خبرنگاران زن مجلس لباس ویژه‌ای طراحی شود. او اضافه می‌کند این اقدام ‏‌یک اقدام درون سازمانی است و قرار نیست برای خبرنگاران حوزه های دیگر به غیر از مجلس لباس خاصی طراحی شود اما در عین حال به سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر هم توصیه می‌کند اگر تمایل داشتند آنها هم لباس ویژه‌ای‌ برا ی خبرنگارن خود طراحی کنند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: این پیشنهاد توسط فراکسیون زنان و خانواده در جهت هماهنگی و آراستگی هر چه بیشتر خبرنگاران زن مامور در مجلس است زیرا در برخی از موارد مشاهده شده که پوشش برخی از خبرنگاران زن در مجلس متناسب با فضا و شرایط حاکم در مجلس نبوده و بهتر دیدیم جهت هماهنگی بیشتر و متناسب با وضعیت اداری حاکم بر مجلس خبرنگاران غیر در مجلس از پوشش بهتری استفاده کنند.

رهبر در ادامه با اشاره به این موضوع که این مسئله صرفا یک اقدام داخلی در مجلس است و به هیچ وجه مربوط به خبرنگاران خارج از مجلس نیست‏، افزود: «معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی این پیشنهاد را پذیرفته و پیش‌بینی شده تا لباس‌های مورد نیاز منطبق بر سلیقه خبرنگاران از لحاظ زیبایی و با حفظ شئونات اسلامی تهیه و در اختیار آنها قرار بگیرد.»

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان در پایان با بیان این مطلب که این اقدام مجلس می‌تواند یک امر نظارتی در مورد خود تلقی شود و دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر قوا نیز می‌توانند مشابه چنین اقدامی را در درون مجموعه خود به اجرا درآورند خاطر نشان کرد: «گام بعدی مجلس می‌تواند در رابطه با مراجعین، میهمانان و مدعوین باشد که در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند. به گونه‌ای که افراد مراجعه کننده به مچلس شورای اسلامی پوشش مناسب و حجاب اسلامی و شئونات دینی را در ظاهر خود رعایت کنند.

کد خبر 127412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز