همشهری آنلاین: نمایشگاهی باعنوان «الغیب» با حضور هنرمندانی از ایران و سایر کشورهای جهان در موزه‌ مرایای شارجه امارات متحده عربی از 28 هنرمند برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا،مدیر گالری طراحان آزاد از برگزاری نمایشگاهی از هنرمندان کشورهای دنیا و با حضور 3 هنرمند از ایران در موزه مرایای شارجه خبر داد.

رزیتا شرف‌جهان، مدیر گالری طراحان آزاد گفت: این نمایشگاه که قرار است در ماه مارس(اواخر امسال و فروردین سال‌ آینده) برگزار ‌شود، هنرمندانی از کشورهای ترکیه، عراق، انگلیس، آمریکا، ایران و ... آثارشان را با موضوع «الغیب» به معنای پنهان به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: هنرمندانی که از ایران در این نمایشگاه حضور دارند؛ با همکاری گالری طراحان آزاد در این نمایشگاه حضور دارند.

نوید عظیمی سجادی، مازیار مختاری و بیژن بصیری هنرمندانی هستند که در نمایشگاه الغیب آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

شرف‌جهان با اشاره به هنرمندانی که از کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت، گفت: از کشور ترکیه، عراق، آمریکا و کشورهای اروپایی حضور دارند که اسامی آنها شامل بدری بایکان، باریس ساری‌باش، حلیم الکریم، سامی الکریم، نوحا قادر، عمر الغیب، نورس شلحوب، سامی کموچه، جامل کوکن، جیوانی ازولا، امانوئل رژنت، امانوئل آکودو جیوانی لی، جینو دومینیسیس، ماریا ربکا بالسترا، روبرت گلیگرو، آیگور جسیفو، آدام پارکر اسمیت، سونی سانجای وادگاما، جین پیر، ییمتز نتزهامر و یوسف است.

شهر شارجه ازجمله شهرهای هنری در امارات متحده عربی است که بسیاری از نمایشگاه‌های مربوط به هنر خاورمیانه در این شهر برگزار می‌شود.

موزه مرایا نیز یکی از مراکزی است که نمایشگاه‌هایی را در زمینه هنرهای تجسمی را برپا می‌کند.

کد خبر 128336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز