دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هیئت مدیره خانه موسیقی در نشست سوم دور تازه کاری خود ضمن موافقت با استعفای محمد سریر، حمیدرضا نوربخش را به مدیرعاملی این نهاد موسیقایی انتخاب کرد

به گزارش همشهری‌آنلاین در این نشست که عصر روز یک‌شنبه،24 بهمن در ساختمان خانه موسیقی تشکیل شد،ابتدا دکتر محمد سریر،مدیرعامل پیشین به رغم اصرار اعضای هیئت مدیره حاضر به باقی‌ماندن در این سمت نشد و بعد از آن در رای ‌گیری به عمل‌آمده حمید رضا نوربخش برای تصدی مدیرعاملی انتخاب شد.

نوربخش پیش از این هم چند نوبت به عنوان مدیرعامل خانه موسیقی فعالیت کرده بود. دور اول تصدی او به این سمت در سال 85 بودکه برنامه‌های خود را هم برای اداره خانه موسیقی اعلام کرد که در مهمترین وعده خود که استقلال مالی خانه موسیقی بود، توفیقی نیافت.

 more  برنامه‌های پنجمین مدیرعامل خانه موسیقی اعلام شد

او در دوره دوم تصدی مدیرعاملی بعد از یک ‌ماه واندی از سمت خود کناره گرفت و دلیل آن را هم کارهای شخصی و کنسرت‌های پیش رو اعلام کرد. بعد از او خانه موسیقی دکتر محمد سریر  را به این سمت انتخاب کرد که تا روز یک شنبه عهده‌دار این سمت بود.

برخی از فعالان خانه موسیقی معتقد بودند پذیرش یک سمت و انصراف از آن در فاصله کوتاه یک ماه بعد چندان با منطق یک برنامه‌ریزی درازمدت همخوانی ندارد و دلیل استعفای آقای نوربخش هم از سوی این گروه هیچگاه قانع کننده تشخیص داده نشد.

کد خبر 128278
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز