همشهری آنلاین: رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود، از سخنرانی پیش از خطبه‌های احمدی‌نژاد در میدان آزادی خبر داد.

حجت‌الاسلام یدالله شیرمردی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران در گفتگو با خبرگزاری فارس ضمن گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه نماز جمعه این هفته تهران با یوم‌الله 22 بهمن متقارن شده‌است؛ از سخنرانی پش از خطبه‌های محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران و با حضور میلیونی مردم این استان برگزار خواهد شد.

وی مکان سخنرانی پیش از خطبه‌های رئیس‌جمهور را در میدان آزادی اعلام کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته آقای احمدی‌نژاد قبل از اذان در میدان آزادی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و پس از پایان سخنرانی وی، راهپیمایان با حضور در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف نماز جمعه را اقامه خواهند کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران تصریح کرد: سخنرانی رئیس‌جمهور هیچ خللی برای نماز جمعه بوجود نخواهد آورد، چراکه سخنان وی قبل از نماز خاتمه خواهد یافت و مردم عزیز تهرانی می‌‌توانند به نماز جمعه خود بپردازند.

 

کد خبر 127711
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز