همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام ارجاع نهایی بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون شوراهای مجلس اعلام کرد: هنوز تکلیف نهایی این طرح در کمیسیون‌های‌ مجلس روشن نیست.

«غلامعلی حداد‌عادل»، رئیس کمیسیون فرهنگی‌ مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) در ارتباط با آخرین وضعیت طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی به این طرح وارد شد و به موضوعات مرتبط با آن نگاه کارشناسی انداخت و نظر خود را اعلام کرد.

وی افزود: اصل این طرح مربوط به کمیسیون شوراها است، البته موضوعات آن از یک جهاتی هم مورد نظر کمیسیون شوراها بود و هم کمیسیون فرهنگی؛ اگر همه آن جهات تأمین شود، اجرای این طرح می‌تواند مفید‌تر باشد.

حدادعادل در ارتباط با نتیجه جلسات برگزار شده درباره نهایی شدن تصویب این طرح نیز گفت: در حال حاضر اقدامات و مطالعاتی انجام شده که نمایندگان عضو کمیسیون‌ها ببینند؛ می‌توانند طرح را کامل‌تر کنند و به صحن بیاورند یا نه؛ ولی فعلاً هنوز تکلیفش روشن نیست.

وی در ارتباط با نوع مطرح شدن موضوع حجاب و عفاف در این طرح نیز گفت: این موضوع اعم از آن مطرح است و در درون آن می‌گنجد؛ ولی اصل طرح امر به معروف و نهی از منکر متفاوت با آن است.

 

کد خبر 124391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز