همشهری آنلاین: اتوبوس 16 تیم حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صبح سه‌شنبه 7 دی در دوحه، محل برگزاری مسابقات رونمایی شد و روی اتویوس تیم ایران شعار "شاهزاده‌های پارسی" نقش بسته بود.

شاهزاده‌های پارسی شعار تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا

به گزارش مهر، این اتوبوس‌ها 45 صندلی دارد و برای حمل و نقل مربیان، بازیکنان و اعضای تیم از هتل محل اقامت به زمین تمرین و مسابقه در نظر گرفته شده است و بر روی هر کدام از آنها پرچم کشور مربوطه و شعار آنها در این رقابت‌ها درج شده است.

 روی اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر پرچم سه رنگ کشورمان شعار "شاهزاده‌های پارسی" نقش بسته که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است.

 عراق مدافع عنوان قهرمانی با اتوبوسی که شعار "شیرهای بین النهرین" را بر بدنه خود دارد، دورتادور قطر را طی خواهد کرد. تیم ملی فوتبال استرالیا نیز شعار "ما رعد هستیم از جنوب" را برای خود انتخاب کرده است. شعار تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های 2011 آسیا توسط هوادارن تیم‌ها انتخاب شده است.

 پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از 17 دی‌ماه به میزبانی قطر آغاز خواهد شد. تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D این مسابقات به مصاف تیم‌های عراق، کره شمالی و امارات خواهد رفت.

کد خبر 124307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز