سومین روز از تمرینات تیم ملی ایران در اردوی قطر، روز گذشته در 2نوبت صبح و عصر برگزار شد و اتفاق مهم این بود که رئیس سازمان تربیت‌بدنی و رئیس فدراسیون فوتبال تمرین ملی پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

اردوی قطر

هیات ورزشی ایران متشکل از علی سعیدلو، علی کفاشیان، حمید سجادی و محمدمهدی نبی صبح دیروز برای دیدار با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی وارد دوحه شدند و پس از دیدار و گفت‌وگو با امیر قطر از نزدیک از تمرینات تیم ملی فوتبال دیدن کردند.با توجه به اینکه تمرین تیم ملی در 2جلسه برگزار شد، کادر فنی تصمیم گرفت که مدت هر جلسه تمرینی بیشتر از یک ساعت نباشد تا فشاری به بازیکنان وارد نشود. ملی پوشان فوتبال ایران امروز هم تمرین خواهند کرد تا غروب فردا در یک بازی دوستانه به مصاف قطر، میزبان جام ملت‌های آسیا بروند.

میهمانان ویژه

تمرین صبح دیروز ملی پوشان به ترکیبی از کارهای تاکتیکی و استقامت بدنی اختصاص داشت ولی اکثر لحظات تمرین به کار با توپ گذشت. سعیدلو و کفاشیان که با دعوت امیر قطر به این کشور سفر کرده‌اند، دیروز در سومین جلسه تمرینی تیم ملی حاضر شدند و با کادر فنی و ملی‌پوشان دیدار کردند. تمرین از ساعت 11 آغاز شد و نیم‌ساعت بعد رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس فدراسیون فوتبال به‌عنوان میهمانان ویژه در تمرین حاضر شدند. افشین قطبی هم پس از حضور مسئولان ورزش و فوتبال ایران، گزارشی از عملکرد فنی تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا را برای آنها ارائه کرد.در ضمن قطبی در صحبت‌هایی که با کفاشیان داشت، اشاره کرد که رسانه‌ها باید از تیم ملی حمایت کنند و به مسائل حاشیه‌ای دامن نزنند.

تمرین دیروز با حضور تمام ملی‌پوشان و با شور و نشاط خاصی برگزار شد، ضمن اینکه در اردوی تیم ملی بازیکن مصدومی وجود ندارد و همه در سلامت کامل هستند.اگر اتفاق خاصی نیفتد، تیم ایران فردا در ورزشگاه الغرافه با تمامی نفرات مقابل تیم ملی قطر قرار می‌گیرد. در ضمن قرار است تیم ملی با آنگولا هم یک بازی دوستانه برگزار کند ولی مکان این دیدار هنوز مشخص نشده است.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در نوبت عصر هم یک تمرین 70دقیقه‌ای را پشت سر گذاشتند و بعد از تمرین راهی هتل شدند. آنها همراه با کادر فنی، شب گذشته در میهمانی سفیر ایران در قطر هم حاضر شدند. بازیکنان ایران امروز علاوه بر پشت سر گذاشتن جلسه تمرینی، فیلم بازی قطر مقابل استونی را تماشا خواهند کرد و قطبی هم شیوه بازی شاگردان برونو متسو را برای آنها آنالیز خواهد کرد.

شکستن طلسم 35 ساله

اصغر حاجیلو سرپرست تیم ملی با ابراز رضایت از آخرین وضعیت تیم ملی می‌گوید: «خوشبختانه وضعیت خوبی در اردو حاکم است و همه برای موفقیت تیم ملی بسیج شده‌اند.آقایان سعیدلو و کفاشیان هم به قطر آمدند و در تمرین حاضر شدند.» او درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت تیم‌ملی در جام ملت‌ها ادامه می‌دهد: «با توجه به اینکه حدود 13، 14 ماه کار کرده‌ایم و مسابقات تدارکاتی داشته‌ایم، امید خیلی زیادی داریم که بتوانیم پس از 35سال تیم ملی را در جام ملت‌ها موفق ببینیم و مردم را با فوتبال آشتی دهیم. فکر می‌کنم بتوانیم نتایج مطلوبی در دوحه بگیریم و قطعا بازیکنان هم تمام تلاش‌ خود را به خرج می‌دهند.»

حاجیلو با اشاره به حضور کریم باقری در تمرینات تیم ملی تاکید می‌کند: «حضور باقری انگیزه و روحیه بازیکنان را بالا برده است. او در تمرینات و حتی در جلسات کادر فنی لباس بازیکنان را بر تن می‌کند و بودن او در بین بازیکنان خیلی تاثیرگذار بوده است. مطمئنا با این شرایط می‌توانیم نتایج دلخواه‌ را بگیریم.» او در پاسخ به این سؤال که آیا بحث انتخاب سرمربی تیم ملی روی عملکرد تیم تاثیرگذار نخواهد بود، می‌گوید: «هدف موفقیت در جام ملت‌های آسیا آنقدر بزرگ است که این موضوع در مقابل آن مسئله کوچکی به‌حساب می‌آید و این بحث‌ها نمی‌تواند ما را از هدفمان دور کند.»

کد خبر 124134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز