همشهری آنلاین: کمیته برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا برای آگاهی هرچه بیشتر مخاطبین خود اقدام به راه‌اندازی سایت جدید بازی‌های این مسابقات نموده است تا کاربران اینترنتی بتوانند به راحتی در جریان آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با این بازی‌ها قرار گیرند.

logo

به گزارش ایپنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا که در تلاش است تعداد مخاطبین رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، در جدیدترین اقدام خود برای تحقق این امر اقدام به راه‌اندازی سایت جدید مسابقات جام ملت‌های آسیا کرده است تا هواداران فوتبال در قاره آسیا با مراجعه به این سایت خبری اخبار مسابقات و حواشی مرتبط با آن را به صورت لحظه به لحظه دنبال کنند.

در این سایت آخرین اخبار تیم‌ها، مصاحبه‌ها و گزارش‌ها منتشر می‌شود و هواداران تیم‌های حاضر در پانزدهمین دوره بازی‌های جام ملت‌های آسیا می‌توانند با مراجعه به این سایت اخبار مورد نظر خود را مطالعه کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بالا بردن سطح اطلاع‌رسانی این سایت خبری تمامی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های 2011 قطر را ملزم کرده تمامی اطلاعات خود را از طریق این سایت به اطلاع هواداران خود برسانند.

پیش‌بینی می‌شود سایت مذکور در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان یکی از پر‌ببینده‌ترین سایت‌های ورزشی معرفی شود. این سایت خبری با زبان‌های مختلف در معرض بازدید کاربران قرار گرفته است که زبان فارسی هم به عنوان یکی از زبان‌های اصلی این سایت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 124669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز