همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان به منظور برپایی آخرین مرحله از اردوی آماده سازی خود پیش از شرکت در جام ملت‌های آسیا وارد دوحه قطر شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، 27 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 5 صبح بامداد (3 دیماه) امروز با هواپیمایی قطر فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد این کشور ترک کردند و حدود ساعت 7:30 دقیقه صبح وارد فرودگاه دوحه شدند.

more اسامی 27 بازیکن تیم ملی فوتبال برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد

ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از رسیدن به قطر در هتل اینترکنتینال تال دوحه مستقر شدند و قرار است ساعت 19 عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را در دوحه برگزار کنند.

براساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان تا روز سه‌شنبه هفتم دیماه تمرینات خود را در دوحه قطر دنبال می‌کند و در آن روز دیداری دوستانه را مقابل تیم ملی قطر در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار خواهد کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان روز 12 دی ماه مقابل تیم ملی آنگولا آخرین مسابقه تدارکاتی خود قبل از حضور در جام ملتهای آسیا را برگزار خواهند کرد.

براساس برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان در روز 13 دیماه به اتمام می رسد و شاگردان قطبی از دوحه به تهران بازمی گردند تا پس ازسه روز استراحت روز 16 دیماه برای شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا مجددا عازم دوحه قطر شوند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های امارات، کره‌شمالی و عراق هم‌گروه است

کد خبر 123960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز