در 50 روز گذشته که شیث رضایی در تمرینات پرسپولیس غایب بود، علی دایی مجبور شد بارها در مورد کنار گذاشتن این بازیکن به رسانه‌ها جواب بدهد.

دایی

خیلی‌ها در انتظار تصمیم قطعی دایی بودند و سرمربی سرخ‌ها سرانجام اعلام کرد که دیگر احتیاجی به رضایی ندارد و این بازیکن از پرسپولیس اخراج شده است.موضوع زمانی جالب شد که باشگاه پرسپولیس حتی اجازه نداد شیث در تمرینات تیم امید شرکت کند ولی با گذشت چند هفته همه چیز یکباره عوض شد.

دایی حتی در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که دوست ندارد در مورد رضایی حرف‌هایی بزند تا حرمت‌ها شکسته شود ولی این مربی تصمیم خود را پس از شکست مقابل پیکان عوض کرد.اگر پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی می‌گرفت بدون شک شیث همچنان از این تیم دور می‌بود ولی فشارها روی دوش دایی آنقدر سنگینی کرد که او سرانجام حاضر به عقب‌نشینی شد تا رضایی در تمرینات حاضر شود.در این سال‌ها خیلی کم پیش آمده که دایی تصمیماتش را عوض کند ولی شکست‌های اخیر پرسپولیس مواضع سرمربی را تغییر داد و در نهایت اتفاقی افتاد که باب میل دایی نبود.

رضایی تا همین چند روز پیش از نظر سرمربی پرسپولیس یک بازیکن بی‌انضباط و ضعیف بود که جایی در تیم نداشت و نمی‌توانست کمکی به این تیم کند. دایی اما پس از سومین شکست متوالی تیمش رای به بازگشت مدافع اخراجی‌اش داد و به مطبوعات گفت که اتفاقات قبلی بین آنها تمام شده است.

البته در شروع تمرین دیروز برخوردی بین آنها اتفاق نیفتاد چون سرمربی پرسپولیس کمی دیرتر به محل تمرین رسید. دایی حتی امیدوار به بازگشت کریم باقری هم بود تا در این شرایط سخت به پرسپولیس کمک کند ولی دیگر دیر شده بود و باقری تصمیم به خداحافظی گرفت.دایی بعد از باخت به پیکان به این نکته رسید که حضور بازیکنان باتجربه آن هم در شرایطی که پرسپولیس مثل دیگر مدعیان به اندازه کافی بازیکن تاثیرگذار ندارد، چقدر برای تیمش مهم است. بی‌دلیل نبود که او بعد از این شرایط بحرانی احساس تنهایی کرد و گفت:«باقری بد زمانی ما را تنها گذاشت.»

باقری: به آینده خوشبین هستم

باقری درباره صحبت‌های دایی که گفته بود من از کریم انتظار دیگری داشتم، می‌گوید: «نظر خاصی ندارم اما در این مقطع تصمیم به خداحافظی گرفته‌ام و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. من دیر یا زود باید از فوتبال خداحافظی می‌کردم به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتم. هر زمان دیگری که چنین تصمیمی می‌گرفتم، حرف‌ و حدیث‌هایی پیش‌می‌آمد.» او در پاسخ به این سؤال که آیا سعیدلو به شما پیشنهاد حضور در هیأت‌مدیره پرسپولیس را داده است؟

 تاکید می‌کند: «مسئولان پرسپولیس در این چند ساله به من خیلی لطف داشتند و به من چنین پیشنهادی دادند اما هنوز صحبت دیگری نشده است.»باقری همچنین در این مورد که می‌گویند باخت‌های اخیر پرسپولیس به خاطر غیبت اوست می‌گوید: «من این مسئله را قبول ندارم. در فوتبال برد و باخت زیاد است، ضمن اینکه من به آینده پرسپولیس خوشبینم و نباید با دو سه باخت همه چیز را تمام شده بدانیم.»

باقری همچنین در این مورد که می‌گویند به خاطر نیمکت‌نشینی از پرسپولیس رفته، می‌گوید: «طبیعی است که دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم، تا جایی که صلاح دیدند از من استفاده کردند و من هم برای تیم بازی کردم ولی وقتی دیدم نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم از این تیم جدا شدم.»

آخرین وضعیت مصدومان

پرسپولیس در آستانه بازی سخت این هفته مقابل تراکتور باز هم چند مصدوم در اردویش دارد.فرید زرینه پزشک این تیم ابتدا در مورد شرایط هادی نوروزی و آقازمانی می‌گوید: «آنها 2روز است که با تیم تمرین می‌کنند و مصدومیت‌هایشان به‌طور کامل برطرف شده است. نوروزی برای بازی هفته جاری برابر تراکتورسازی آماده است و درصورت تشخیص کادر فنی می‌تواند به میدان برود.»

او درباره مصدومیت سکوبرت مدافع مالیایی پرسپولیس تاکید می‌کند:‌ مشکل این بازیکن کشیدگی عضله است و این مصدومیت در تمرینات پرسپولیس به‌وجود آمده است. با این حال این مصدومیت به‌زودی برطرف می‌شود و سکوبرت آماده حضور در تمرینات گروهی می‌شود. زرینه به آسیب دیدگی رباط زانوی علیرضا نورمحمدی و همچنین وضعیت محمد پروین اشاره می‌کند و می‌گوید: «نورمحمدی علاوه بر رباط زانو، مچ پایش هم آسیب دیده است.

کار درمان روی زانو و مچ او ادامه دارد و پیش از سفر به تبریز از او تست می‌گیریم تا تکلیف نهایی برای حضورش در برابر تراکتورسازی مشخص شود. رباط پای پروین پاره شده است و براساس نتایج آزمایش‌ها این موضوع قطعی است.» شکست در تبریز به معنی چهارمین شکست متوالی پرسپولیس خواهد بود و دایی را در شرایط بسیار سختی قرار می‌دهد

کد خبر 122508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز