همشهری آنلاین: علی دایی با بیان اینکه هیچ توجیهی برای باخت مقابل پیکان ندارد از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

علی دایی

به گزارش مهر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از متحمل شدن سومین شکست پیاپی تیمش در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با بیان اینکه در دیدار برابر پیکان مستحق شکست 3 بر صفر نبودند، گفت: نتیجه ای که در چند بازی اخیر گرفتیم که به هیچ عنوان در شان پرسپولیس نبود.

دایی گفت: متاسفام که با چنین نتیجه‌ای شکست خوردیم. ما امروز مستحق این باخت نبودیم و باید دو گل می زدیم اما متاسفانه برخی اشتباهات بچگانه باعث شکست مان شد.

 وی با تمجید عملکرد ابراهیم میرزاپور درون دروازه پیکان گفت: فکر می‌کنم میرزاپور در تمام طول عمرش چنین دروازه بانی نکرده بود! او امروز بسیار آماده و سرحال بود و توانست موقعیت‌های پرسپولیس را بگیرد. ضمن اینکه پیکان هم یکی از بهترین روزهایش را به نمایش گذاشت.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به داوری این دیدار و تاکید بر اینکه هیچ مشکلی با فدراسیون فوتبال ندارد، گفت: در صحنه گل اول زود قضاوت کردم و عصبانی شدم اما بعد متوجه شدم که اشتباه کرده‌ام و دیگر تا پایان مسابقه هم اعتراضی به داوری نداشتم.

 وی ادامه داد: باخت 3 بر صفر برابر پیکان را نمی‌توانم با هیچ دلیلی توجیه کنم. بازیکنان ما امروز نشاط کامل را نداشتند و بازیکنانی چون رضایی از شرایط آرمانی به دور بودند و نتوانستند انتظارات ما را براورده کنند.

 دایی در مورد کناره گیری کریم باقری از پرسپولیس نیز گفت: همانطور که قبلا گفتم کریم باقری در اقدامی غیرحرفه‌ای پرسپولیس را ترک کرد. ما به وجود او نیاز داشتیم اما باقری ما را تنها گذاشت. کار او حرفه‌ای نبود. اگر باقری حتی روی نیمکت هم حضور داشت بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار می‌گرفتند و شرایط فرق می‌کرد.

 علی دایی در مورد نیمکت نشینی محمد نوری و چند بازیکن ثابت دیگر این تیم گفت: نوری بازیکن بزرگی است اما ما ترکیب را براساس امادگی بازیکنان انتخاب می کنیم. ترکیبی که امروز به میدان رفت 11 نفر آماده ما بودن. هیچ بازیکنی نباید احساس کند که در پرسپولیس ثابت است.

 وی با عذرخواهی از هواداران پرسپولیس گفت: تنها چیزی که از بازی امروز برایم باقی ماند شرمندگی پیش هواداران پرسپولیس است که به من لطف داشتند. شکست برابر سپاهان و پیکان برای ما قابل توجیه نیست و از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با اشاره به وضعیت شیث رضایی گفت: من یک بار در مورد این بازیکن تصمیمم را گرفته ام و دیگر نیازی به حضور او در پرسپولیس ندارم.

کد خبر 122276
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز