شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران دومین شکست سنگین خود در این دوره از لیگ را در برابر پیکان قزوین رقم زد.

هوادار غمگین پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، سرخپوشان تهرانی که در بازی قبل پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان را با شکست سنگین 4 بر یک عوض کرده بودند، شنبه به امید پیروزی مقابل پیکان قعر نشین به قزوین رفتند اما به رغم پیش‌بینی‌ها دومین شکست سنگین خود را به چشم دیدند.

پرسپولیس این بازی را در حالی 3 بر صفر به پیکان واگذار کرد که چند بازیکن کلیدی خود در خط میانی را به زمین نفرستاده بود. در این بازی پرسپولیس توان و قدرت بازی‌های گذشته‌اش را نداشت اما پیکان نیز تیم برتر نبود تا اینکه در دقیقه 15 روی برگشت یک توپ که به عقیده سرخ‌پوشان آفساید بود علیرضا عباس‌فر نخسین گل تیم‌اش را در حضور مدافعان کم توان پرسپولیس به ثمر رساند.

در دقیقه  27 بازی نیز همین شرایط تکرار شد و اینبار میثم رضاپور گل دوم پیکان را به ثمر رساند تا شاگردان حمید علیدوستی مطمئن باشند که بازنده این بازی نیستند.

علی دایی در نیمه دوم چند تعویض انجام داد و نبض بازی را در دست گرفت اما ضعف در حمله همچنان گریبانگیر تیم سرخ پایتخت است و موقعیت‌های این تیم یا از دست رفت و یا هرگز به لحظات خطرناک تبدیل نشد. سرانجام در دقیقه  90 پرسپولیس از آن گل‌های نادری را دریافت کرد که هر چند سال یک بار بازیکنی به ثمر می‌رساند.  جهانگیر عسگری با یک شوت بسیار زیبا توپ را به گوشه راست دروازه پرسپولیس فرستاد تا سرخپوشان نیم فصل را با شکستی خرد کننده به پایان برسانند.

کد خبر 122268
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز