گروه حوادث: مرد زورگیر برای فرار از دست ماموران انتظامی شهرری، یکی از خیابان‌های این شهر را یکطرفه به‌صورت خلاف رفت اما زمانی که با یک خودروی دیگر تصادف کرد متوقف‌شد و به دام ماموران افتاد.

متهم

شامگاه 10 آبان امسال، مردی وحشتزده به کلانتری 173 شهرری رفت و مدعی شد دقایقی قبل 3 مسافر را از شهرری به مقصد حسن آباد سوار خودرواش کرده اما بعد از طی مسافتی، 3 مرد جوان با تهدید چاقو او را از خودرواش پیاده کرده و بعد از سرقت خودروی وی، اقدام به فرار کرده‌اند.

با اعلام این شکایت، رسیدگی به پرونده با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای شهرری در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و ماموران در نخستین اقدام شماره پلاک خودروی مورد نظر را در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار دادند.

درحالی‌که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، ماموران گشت آگاهی، 4‌روز بعد از اعلام شکایت، به سرنشین یک خودروی پژو مشکوک شدند و با استعلام شماره پلاک خودرو، متوجه سرقتی بودن آن شده و بلافاصله به راننده دستور ایست دادند. راننده که قصد فرار از چنگ ماموران را داشت، وارد مسیر مقابل خود شد و ناگهان با خودرویی که از مقابل وی در حال حرکت بود برخورد کرد و متوقف شد.

با دیدن این صحنه، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و راننده خودرو را دستگیر کردند و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران انتقال دادند. متهم که جوانی 23 ساله است، در بازجویی‌های اولیه منکر دخالت در سرقت خودرو شد اما زمانی که با مالک خودرو مواجهه حضوری داده شد به سرقت و زورگیری اعتراف کرد و مدعی شد با همدستی 2 نفر از دوستانش این سرقت را انجام داده‌اند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این سارق جوان دارای سوابق متعددی در زمینه شرارت و زورگیری بوده و از آنجا که احتمال وقوع جرایم دیگری از سوی این متهم وجود دارد، قاضی صوری- بازپرس شعبه پنجم دادسرای شهرری- با دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم دستگیرشده از افرادی که توسط این فرد مورد زورگیری قرار گرفته‌اند خواست درصورت شناسایی این متهم برای طرح شکایت به پایگاه نهم آگاهی یا دادسرای شهرری جنب متروی شهرری مراجعه کنند.

کد خبر 121924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز