گروه حوادث: پرونده مردان شیطان صفت که با کمین در جاده خاکی، اموال زوج‌های جوان را به سرقت برده و زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌‌دادند برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان خوزستان ارسال شد.

چند ماه پیش، زوج جوانی نزد ماموران پلیس شهرستان بهبهان در استان خوزستان رفتند و از6 راهزن شکایت کردند. زن جوان در تشریح ماجرا گفت: همراه نامزدم برای تفریح به جاده خاکی لاسبید در اطراف شهر رفته بودیم که ناگهان 6 مرد موتور سوار، دور ما حلقه زدند.

وی ادامه داد: آنها بعد از پیاده شدن از موتورهایشان به تهدید من و نامزدم پرداختند و ما را به محلی خلوت بردند. سپس همه اموالمان را به سرقت بردند و دست و پای همسرم را بسته و در گوشه‌ای رها کردند. پس از آن مرا به محل دیگری برده و 2 نفر از آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و تهدیدمان کردند که اگر از این ماجرا چیزی به پلیس بگوییم، هردوی ما را خواهند کشت.

با این شکایت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مردان شیطان صفت شروع شد تا اینکه چند روز بعد، زوج دیگری نزد ماموران رفتند و شکایت مشابهی را مطرح کردند. آنها نیز مدعی شدند که هنگام عبور از جاده خاکی لاسبید، 6 مرد موتورسوار سد راهشان شده و بعد از سرقت اموالشان، زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده و همانجا رهایشان کرده‌اند.

با توجه به حساسیت موضوع، به دستور دادستان بهبهان، تیم ویژه‌ای از ماموران، تحقیقات برای دستگیری راهزنان شیطان صفت را ادامه دادند تا اینکه مدتی بعد یکی از شاکیان، سرنخ مهمی را در اختیار پلیس قرار داد. او به ماموران گفت که در یکی از خیابان‌های شهر، یکی از اعضای باند راهزنی را دیده ‌ و با تعقیب او توانسته است پاتوقش را شناسایی کند.

ماموران با دریافت این گزارش به سرعت راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات ضربتی، مرد جوان را دستگیر کردند. این مرد به اداره پلیس منتقل شد و در بازجویی‌ها به سرقت و راهزنی و همچنین آزار و اذیت زنان جوان اعتراف کرد. او گفت: با همدستی
5 نفر از دوستانم سوار موتور می‌شدیم و چون می‌دانستیم افراد زیادی به‌خصوص زوج‌های جوان برای تفریح به جاده لاسبید می‌روند، راهی آنجا می‌شدیم و با سد کردن راه طعمه‌هایمان، نقشه‌مان را عملی می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما بعد از شناسایی طعمه‌هایمان، با تهدید چاقو آنها را به مکان‌های خلوت و کم رفت‌وآمد منطقه می‌کشاندیم و دست به سرقت اموالشان می‌زدیم اما در جریان آزار و اذیت زنان جوان، فقط 2 نفر ما دخیل بودیم. بعد از اعترافات متهم، همدستان دیگر او هم یکی بعد از دیگری شناسایی و در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

متهمان بعد از انتقال به اداره پلیس، به راهزنی و آزار و اذیت طعمه‌هایشان اعتراف کردند و با توجه به اینکه 2 نفر از آنها در آزار و اذیت زنان نقش داشتند، پرونده آنها برای ادامه رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان خوزستان قرار گرفت.

کد خبر 122169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز