سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: راننده مینی‌بوس بعد از مصرف شیشه پشت فرمان نشست و در اتوبان تهران- کرج جنجالی به پا کرد که تصادف بیش از 10 خودرو را به‌دنبال داشت.

سرهنگ شریفی

این مرد وقتی پلیس را در تعقیب خود دید پا به فرار گذاشت اما سرانجام با شلیک پلیس، خود را تسلیم کرد. سرهنگ شریفی، رئیس پلیس‌راه استان تهران، با اعلام این خبر به همشهری گفت: ساعت 8:30 صبح دیروز، فردی به گشت پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران مراجعه کرد و مدعی شد درحالی‌که وارد اتوبان تهران- کرج شده، یک مینی‌بوس که ظاهرا راننده آن در وضعیت روانی مناسبی نبوده با خودرواش برخورد کرده و راننده با سرعت زیاد متواری شده است.

ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، بلافاصله با اعلام این گزارش به واحدهای گشتی، مینی‌بوس مورد نظر را که همچنان با سرعت سرسام‌آور در اتوبان در حال حرکت بود مشاهده کردند و به وی دستور ایست دادند، اما راننده به دستور ایست پلیس توجهی نکرد و همچنان بعد از برخورد با خودروهای عبوری در حال حرکت بود. وی ادامه داد: ماموران با ایجاد بار ترافیکی در اتوبان قصد متوقف‌کردن مینی‌بوس مورد نظر را داشتند که راننده میانسال آن، با دیدن این صحنه وارد خروجی جاده مخصوص کرج شد و اقدام به فرار کرد.

سرهنگ شریفی افزود: با وجود خروج راننده مینی بوس از حوزه عملیاتی، عملیات تعقیب او از سوی ماموران پلیس راه استان تهران ادامه داشت و وقتی آنها دیدند راننده به دستور ایست توجهی ندارد با به‌کار‌گیری قانون استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سوی مینی‌بوس کرده و آن را در نزدیکی پارک چیتگر متوقف کردند.

رئیس پلیس راه استان تهران، در ادامه با اشاره به 20 دقیقه عملیات برای دستگیری این راننده میانسال گفت: راننده 50ساله بعد از توقف خودرواش بدون درگیری خود را تسلیم ماموران کرد.وی تاکید کرد: این مرد اعتیاد شدید به مواد‌مخدر از جمله شیشه دارد و از داخل خودرواش نیز مقداری مواد‌مخدر شیشه و وسایل استعمال آن کشف و ضبط شده است.

سرهنگ شریفی یادآور شد: راننده مینی‌بوس هم‌اکنون در اختیار ماموران کلانتری 154 چیتگر تهران است و تا‌کنون صاحبان 7 خودروی سواری با طرح شکایت مدعی شده‌اند که در جریان ویراژدادن مینی‌بوس در اتوبان، خودروی آنها دچار صدمه شده است اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

کد خبر 122613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز