سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

گروه حوادث: زن سابقه دار بعد از سرقت زمانی که قصد فرار از حرم حضرت عبدالعظیم را داشت تصور نمی‌کرد توسط دوربین‌های مداربسته در حرم شناسایی شده و به دام بیفتد. این زن در بازجویی‌ها مدعی شد به خاطر آنکه به دزدی عادت دارد دست به سرقت زده است.

زن سارق

صبح روز یکشنبه 9 آبان، زن جوانی به ماموران پلیس مستقر در حرم حضرت عبدالعظیم مراجعه کرد و مدعی شد دقایقی قبل در حال خواندن نماز بوده که فرد ناشناسی کیف دستی وی را به‌سرقت برده است. با اعلام این شکایت، بلافاصله ماموران انتظامی حرم در یک اقدام ضربتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه زن میانسالی شدند که با سرعت قصد فرار از داخل حیاط حرم را دارد.

بلافاصله با هماهنگی‌های صورت گرفته این زن قبل از خروج از حرم شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی اولیه از این زن کیف دستی مالباخته کشف شد و وی برای بازجویی‌ به مقر پلیس انتقال یافت. صبح دیروز این زن با حضور در مقابل بازپرس حسینی- رئیس شعبه دوم دادسرای شهرری- با اعتراف به سرقت کیف دستی زن جوان مدعی شد: به خاطر اینکه به سرقت عادت پیدا کرده بودم دست به این کار زدم.

این زن که 5 فقره سابقه سرقت و کیف قاپی دارد در اظهاراتش گفت: من مدت‌هاست که عادت به این کار کرده‌ام وگرنه شوهر و بچه دارم و همگی آنها نیز مشغول به کار هستند. وقتی وارد محل‌های شلوغ می‌شوم با دیدن کیف دستی زنان مختلف وسوسه می‌شوم و اقدام به سرقت می‌کنم.

حسینی- بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری- با اعلام این خبر گفت: این زن بارها به اتهام سرقت کیف دستی زنان در این منطقه دستگیر شده و خود را با اسامی مختلفی معرفی کرده است. از آنجایی که احتمال می‌رود این زن سرقت‌های دیگری را نیز در پرونده خود داشته باشد شاکیانی‌ که در حرم حضرت عبدالعظیم مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهم به دادسرای شهرری و یا پایگاه نهم اداره آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 119809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز