گروه حوادث: دختر نوجوان به کمین خودروهای مدل بالا می‌نشست و با فریب راننده این خودروها، نقشه سرقت خودروی آنها را عملی می‌کرد.

دختر فراری

مدتی قبل ماموران پلیس کرج در جریان یک درگیری در یکی از خیابان‌های مرکزی این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.تحقیقات نشان می‌داد درگیری بین 2 جوان به نام‌های آرش و سعید رخ داده و این دو جوان که با دیدن پلیس، قصد فرار از محل را داشتند، دستگیر شدند.

ماموران زمانی که می‌خواستند سعید را به کلانتری انتقال دهند متوجه یک خودروی مدل بالا شدند که در حیاط خانه آنها پارک شده و شماره پلاک آن مخدوش بود. آنها که به موضوع مشکوک شده بودند، اقدام به استعلام شماره اصلی پلاک خودرو کردند و متوجه شدند که این خودرو سابقه سرقت دارد و 3 روز قبل از سوی دختر جوانی دزدیده شده است. با این اطلاعات، سعید و مرد جوانی که با او درگیر شده بود به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

سعید درحالی‌که خود را مالک خودروی مدل بالا معرفی می‌کرد در بازجویی‌ها مدعی شد که خودرو را از دختر جوانی به نام سوسن به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان خریداری کرده است اما درگیری او و آرش ربطی به این خودرو نداشته است. بعد از مختومه‌شدن پرونده درگیری، آرش آزاد شد اما سعید برای مشخص شدن تکلیف خودروی مسروقه‌ای که در خانه‌اش کشف شده بود در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

او که همچنان مدعی بود در سرقت خودرو نقشی نداشته و آن را از دختری به نام سوسن خریداری کرده است، مشخصات این دختر را به پلیس ارائه کرد و خیلی زود مشخص شد که دختر جوان یک مجرم سابقه‌دار است که پیش از این هم چندین بار به اتهام سرقت دستگیر و راهی زندان شده است. با دستور قاضی پرونده، تحقیقات برای دستگیری سوسن شروع شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه این دختر جوان، وی را به همراه 2 مرد دستگیر کردند.

سرقت بعد از فرار

سوسن که یک دختر فراری است، پس از دستگیری و انتقال به کلانتری، تحت بازجویی قرار گرفت و به سرقت خودروهای مدل بالا در کرج اعتراف کرد. او مدعی شد: به خاطر اختلافی که با خانواده‌ام داشتم از خانه فرار کردم و پس از فرار با 2 مرد جوان به نام‌های جواد و صادق در یکی از خیابان‌های کرج آشنا شدم. آنها مرا به مواد‌مخدر معتاد کردند و پس از آن مجبور شدم برای تهیه هزینه مواد‌مخدر، دست به سرقت خودروهای مدل بالا بزنم.

وی ادامه داد: من در کنار خیابان به کمین خودروهای مدل بالا می‌نشستم و بعد از اینکه مقابلم توقف می‌کردند، سوار می‌شدم. در بین راه هم با راننده طرح دوستی می‌ریختم و با گفتن این جمله که گرسنه یا تشنه‌ هستم، از او می‌خواستم از مغازه‌های سر راه چیزی بخرد. وقتی راننده برای خرید از مغازه، ماشین را ترک می‌کرد، پشت فرمان می‌نشستم و خودرو را به سرقت می‌بردم.

سپس خودروی مسروقه را با همدستی جواد و صادق با مبالغی بین یک تا 2 میلیون تومان به افراد مختلف می‌فروختم. سرهنگ ناصراصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، با اعلام این خبر گفت: سوسن تاکنون به 15 فقره سرقت خودرو و سرقت لوازم داخل خودرو با این شگرد اعتراف کرده است و تحقیقات پلیس برای شناسایی سرقت‌های احتمالی دیگر این باند ادامه داد.

کد خبر 118999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز