جمعه ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

گروه حوادث: جوان شیشه‌ای سوار بر خودروی 206 که متعلق به مادرش بود به شکار طعمه‌هایش می‌رفت و به همراه همدستش با تهدید اسلحه از آنها سرقت می‌کرد.

متهمان سرقت

رسیدگی به این پرونده از دوازدهم آبان‌ماه و هنگامی که این دو تبهکار بعد از سوار کردن مرد جوانی در منطقه پونک، با تهدید اسلحه از وی سرقت کرده و او را کنار خیابان رها کردند، آغاز شد.با شکایت مالباخته، قاضی قندی زاده، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی، تحقیقات پلیسی برای یافتن سارقان را به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ - مبارزه با سرقت‌های مسلحانه- سپرد و کارآگاهان توانستند با اطلاعاتی که شاکی در اختیار آنها گذاشته بود، مرد جوانی به‌نام سهراب را که مادرش یک خودروی 206 داشت شناسایی کنند.

درحالی‌که بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد جوان اعتیاد شدیدی به مخدر شیشه دارد، ماموران این مرد تبهکار را در مخفیگاهش در اسلامشهر دستگیر کرده و در بازرسی مخفیگاه وی تعداد زیادی مدارک مسروقه و تلفن همراه کشف کردند.

با دستگیری مرد جوان، وی خیلی زود همدست خود به نام مرتضی را لو داد که وی نیز در همان منطقه به دام افتاد و در بازرسی مخفیگاه وی یک اسلحه کمری تقلبی کشف شد. سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری این دو تبهکار گفت: هر دو متهم این پرونده اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه دارند و در بازجویی‌ها انگیزه خود از سرقت اموال مسافران را تأمین هزینه خرید شیشه اعلام کرده‌اند.

سرهنگ محمدیان در ادامه گفت: از شهروندانی که در مناطق غرب و شمال غرب تهران بعد از سوار شدن به یک خودروی 206، با تهدید اسلحه از آنها سرقت شده، درخواست می‌شود برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی و یا شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 121037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز